English

سایت تلگراف خبر داد:

قهر واتس اپ با نسخه های پیشین اندروید، موبایل فون و iOS

پیام رسان واتس اپ اخیراً تصمیم خود را برای عدم پشتیبانی از نسخه های پیشین سیستم عامل های هوشمند را اعلام کرده است.

قهر واتس اپ با نسخه های پیشین اندروید، موبایل فون و iOS

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از وب سایت تلگراف، اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ که یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین پیام رسان‌های جهان است، تصمیم گرفته که از برخی مدل‌ها و گوشی‌های قدیمی برندهای نوکیا، ویندوز و بلک بری و همچنین نسخه‌های قدیمی و قبلی سیستم‌های عامل گوشی هوشمند همچون اندروید، ویندوز فون و iOS پشتیبانی نداشته باشد.

واتس اپ که از زیر مجموعه‌های شبکه اجتماعی فیس بوک به شمار می‌رود، در بیانیه ای خطاب به کاربران خود اعلام کرده است که از تاریخ ۳۱ دسامبر سال جاری میلادی به بعد یعنی تا پایان سال ۲۰۱۷ و شروع سال ۲۰۱۸ ، آن دسته از کاربرانی که هنوز از گوشی‌های قدیمی و نسخه‌های قبلی سیستم‌های عامل هوشمند استفاده می کنند، دیگر مشمول به‌روزرسانی های این اپلیکیشن پیام رسان نخواهند بود.
واتس اپ در تشریح این تصمیم ، نام و برند گوشی ها و نسخه های قدیمی را این طور عنوان کرده است:
نوکیا سیمبیان اس ۶۰
بلک بری OS
بلک بری ۱۰
ویندوز فون ۸.۰
نوکیا اس ۴۰

واتس اپ در ادامه بیانیه خود دوباره تاکید کرده است که کاربران در صورتی که می خواهند از به‌روزرسانی‌های جدید و جذاب این پیام رسان بهره مند شوند، باید هرچه زودتر سیستم عامل گوشی هوشمند خود را به‌روز کرده و یا گوشی‌های قدیمی خود را تعویض کنند.
این در حالیست که سیستم عامل اندروید (رایج در تلفن های هوشمند گوگل، سامسونگ، HTC یا OnePlus) نسخه 2.3.7 و قدیمی‌تر از تاریخ اول فوریه سال ۲۰۲۰ میلادی دیگر قابل دسترسی و استفاده کاربران نخواهد بود.
طبق گزارش‌های منتشر شده، این برنامه پیام رسان که در سال 2009 راه اندازی شد، هم اکنون بیش از یک میلیارد کاربر در جهان دارد. این شرکت در سال ۲۰۱۴ میلادی توسط فیس بوک به مبلغ 19 میلیارد دلار خریداری و تصاحب شد.
شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴،  ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیتهای جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام رسان محبوب بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه