English

بخشودگی هزینه آب و برق زلزله زدگان در هاله ای از ابهام

در حالی که گفته شده بود احتمالاً هزینه های آب و برق زلزله زدگان بخشیده خواهد شد، برخی نمایندگان شرکت های آب و برق برای قرائت کنتورها در مناطق زلزله زده اقدام کرده اند.

بخشودگی هزینه آب و برق زلزله زدگان در هاله ای از ابهام

به گزارش خبرگزاری موج، شنیده‌های مردمی از مناطق زلزله زده حاکی از این است که عده‌ای از نمایندگان شرکت‌های آب و برق به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه رفته و اقدام به قرائت کنتورها کرده‌اند که همین مساله شائبه پرداخت هزینه را برای مشترکان زلزله زده ایجاد کرده است.

طی روزهای گذشته، مسئولان وزارت نیرو حاضر به پاسخگویی درباره این مساله نشدند، اما طبق اعلام روابط عمومی شرکت توانیر به دلیل تخریب‌های متعدد در ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب قرائت کنتور صورت نگرفته، اما در منطقه گیلان غرب به علت این‌که میزان تخریب‌ها کم بوده، قرائت کنتور انجام شده و بخشودگی تعرفه برق در این مناطق تنها وابسته به ارائه مصوبه از سوی هیات دولت و طی کردن مراحل قانونی است.
در بخش آب نیز روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کشور اعلام کرد که قرائت کنتور در مناطق زلزله زده تنها با هدف آسیب‌شناسی کنتورها و انشعابات و همچنین دریافت اطلاعات در خصوص میزان هدررفت، کیفیت و کدورت آب بوده و قرار نیست از مشترکان مبلغی برای مصرف آب گرفته شود.
با توجه به بحرانی بودن شرایط مناطق زلزله زده انتظار می‌رود که موضوع بخشودگی تعرفه آب و برق برای این مناطق تعیین تکلیف شود و مسئولان نیز در این شرایط پاسخگو باشند چرا که در کنار دغدغه‌های متعدد این مناطق، بلاتکلیفی درباره دغدغه مالی برای پرداخت هزینه های آب و برق چندان شایسته نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی