English

رئیس هیات مدیره کانون معلولین توانا:

مردم در جنگ اقتصادی با افتخار تولیدات داخلی را مصرف خواهند نمود

رئیس هیات مدیره کانون معلولین توانا معتقد است اگر مسئولان منشا مشکلات مردم را درک کنند، مردم نیز با غرور ملی در جنگ اقتصادی با افتخار تولیدات داخلی را مصرف خواهند نمود که حاصل آن همانا اشتغالزایی و رونق اقتصادی است.

مردم در جنگ اقتصادی با افتخار تولیدات داخلی را مصرف خواهند نمود

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس هیات مدیره کانون معلولین توانا با انتشار یک عکس یادگاری هزار نفری از خانواده بزرگ فیروز و کانون توانا ضمن اشاره به توانمندی معلولان در عرصه کارآفرینی از مسئولان خواست تا به معضلات اجتماعی و مشکلات اقتصادی بیشتر توجه کنند.

سیدمحمدموسوی، رئیس هیات مدیره کانون معلولین توانا از خادمین مردم و مسئولان نظام خواست در راستای تحقق آرمانهای انقلاب و برون رفت از معضلات اجتماعی و همچنین فقر عمومی، همانگونه که با دشمنان خارجی قاطعانه برخورد می کنند، با همان شدت نیز با اخلالگران اقتصادی و چپاولگران بیت المال برخورد نمایند .

این فعال اقتصادی در ادامه نوشت: معضلات اجتماعی و فقر اقتصادی هر روزه بنیان خانواده ها را سست و تعالی اخلاقی و همبستگی اجتماعی را به تباهی می کشاند و برشما واجب است تا در سایه ایجاد امنیت اقتصادی ، آنچنان بستری مهیا نمائید که کارآفرینان بی هیچ دغدغه ای سرمایه های ملی را در چرخه اقتصاد به گردش درآورند تا با اشتغالزایی و تولید ملی ، زندگی ومعیشت مردم تضمین گردد. انتظار ملت این است که با برخوردی قاطعانه دست مفسدان اقتصادی و سارقین بیت المال را از حقوق ملت ایران کوتاه نمائید.

سیدمحمدموسوی، خائنین به بیت المال و اخلال گران اقتصادی را داعشیان داخلی (منافقین) خواند و از سازمانهای امنیتی و نظامی و انتظامی خواست بدون هیچ ملاحظه ای در مقابل فساد اقتصادی ایستاده و پوزه داعشیان داخلی (منافقین) را به خاک بمالند. زیرا خائنین به بیت المال و اخلال گران اقتصادی امروز حججی های جهادگر در سنگر اقتصادی را بی سرو صدا به شهادت می رسانند تا ملتی را یتیم نموده و از پی سیاست خائنانه دشمنان به خط فقر نزدیک کنند.

مقام مشورتی سازمان ملل متحد در ادامه نوشت: اکنون به سازمانهای مردم نهاد تکلیف است که قدر خود را دانسته و جایگاه واقعی خود را بشناسند. NGO ها باید بدانند که قانونا می توانند با در نقش یک مدعی العموم به مانند یک دادستان عمل کنند و مطالبات قانونی مردم را در  راستای موضوعیت فعالیت خود از مجاری قانونی مطالبه نمایند تا خدای ناکرده اینچنین نشود که نام مردم را به یدک کشیده و از انجام رسالت خود غافل باشند.

رئیس هیات مدیره کانون معلولین توانا در پایان تاکید کرد: خیر بودن با گوشت و پوست این ملت عجین است ولیکن بر ما واجب است تا از پی عمل خیر ، خیر اندیش هم باشیم. یعنی منشا مشکلات مردم را درک کنیم. مثلا از خود سوال کنیم : چه کسانی فرزندان میهن را به اعتیاد می کشانند تا ما امروز مجبور شویم در قالب عمل خیر کمپ ترک اعتیاد ایجاد کنیم ؟ آری پاسخ گرفتن از این سوال یعنی خیر اندیشی بنابراین در ایران عزیز خیریه و خیر کم نداریم بلکه خیراندیشی و خیراندیش جایش بسیار خالی است.

خلاصه آنکه، اگر همگان به آنچه گفته شد عمل نمایند ، مردم یقینا در صحنه جامعه حضور یافته و ما با برخورداری از پشتیبانی مردمی به رونق اقتصادی و بهبود وضعیت اجتماعی دست خواهیم یافت و شاهد آن روزی خواهیم بود که کارآفرینان در سنگر تولید همچون سدی محکم در مقابل ورود کالاهای خارجی خواهند ایستاد و مدیران راهبردی در جهت توسعه و کار آفرینی و رفاه مستضعفان گام خواهند برداشت، بنابراین کارگران در سایه رفاه اقتصادی پرتلاش و مصمم عمل خواهند نمود و عاملان فروش با اطمینان و قوت قلب، کالای ایرانی را عرضه خواهند داشت و مردم عزیز کشورمان با غرور ملی در این جنگ اقتصادی با افتخار تولیدات داخلی را مصرف خواهند نمود که حاصل آن همانا اشتغالزایی و رونق اقتصادی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه