English

به‌مناسبت روز‌ ملی و حمل ونقل؛

۱۳ تفاهم‌نامه همکاری دریایی-بندری امضا می شود

13 تفاهم‌نامه همکاری دریایی - بندری و پس‌کرانه به ارزش 100 هزار میلیارد ریال سرمایه تا پایان سال محقق می‌شود.

۱۳ تفاهم‌نامه همکاری دریایی-بندری امضا می شود

به‌ گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، 13 تفاهم‌نامه همکاری دریایی - بندری و پس‌کرانه به ارزش 100 هزار میلیارد ریال سرمایه که تا پایان سال محقق می‌شود، امشب با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی و برخی ارگان‌های دست‌اندرکار و شرکت‌های خصوصی دریایی و بندری امضا شد و در این حوزه بخش خصوصی 100 هزار میلیارد ریال در بنادر جنوبی و شمالی کشور سرمایه‌گذاری می‌کند.

سازمان بنادر و دریانوردی طی امضای این تفاهم‌نامه‌ها با صندوق ضمانت صادرات ایران، شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفان و گروه توسعه‌ای بام این سرمایه‌گذاری‌ها را تسهیل می‌کند.

همچنین در این حوزه تفاهم‌نامه‌های دیگری با شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتا، شرکت مدیریت بین‌المللی همراه، شرکت پارس پالایش نقش جهان و دانشگاه گیلان، سازمان بنادر و دریانوردی همکاری خود را با این بخش‌ها ارتقا می‌دهد.

در این مراسم مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، مسئولان بنیاد مستضعفان و دست‌اندرکاران جامعه بندری و دریایی کشور حضور دارند.

این تفاهم‌نامه‌ها در حوزه هشت بندر شهید رجایی، بندر امام خمینی (ره)، بندر بوشهر، بندر چابهار، بندر خرمشهر، بندر امیرآباد، بندر انزلی و بندر نوشهر است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج،سازمان بنادر و دریانوردی قصد دارد تفاهم‌نامه همکاری خود در اپراتوری بندر شهید رجایی با شرکت‌های سینا و بتا را به مدت 5 سال تمدید می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه