English

عرضه ۱۰ خودروی تمام برقی تویوتا تا دو سال دیگر

تویوتا اعلام کرد قصد دارد تا اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی، بیش از ۱۰ مدل خودروی تمام برقی و الکتریکی را در سطح جهان تولید و عرضه کند.

عرضه ۱۰ خودروی تمام برقی تویوتا تا دو سال دیگر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رویترز، از آنجا که بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند، غول های خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه این خودروهای پاک جزم کرده و از برنامه‌های خود بدین منظور رونمایی کرده‌اند.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک موجب شده است شرکتهای خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند. بدین ترتیب، تولید باتری خودروهای برقی با اندازه کوچکتر و ظرفیت شارژدهی بیشتر می تواند برگ برنده ای برای هر یک از غولهای خودروسازی و تکنولوژی به شمار بیاید.

غول خودروسازی ژاپنی، تویوتا در راستای سیاست گزاری های جدید خود در بیانیه ای اعلام کرده است که تصمیم گرفته مدل های خودروهای برقی و الکتریکی خود را ابتدا در کشور چین و سپس در کشورهایی نظیر ژاپن، هند، ایالات متحده آمریکا و اروپا به فروش برساند.

 این خودروساز ژاپنی در ادامه خاطرنشان کرده است که تا سال ۲۰۲۵ میلادی می خواهد از هر کدام از مدل های کنونی تویوتا و یا مدل های برند لکسوس، نسخه های تمام برقی و الکتریکی هم تولید کند و بدین منظور به خریداران و طرفدارانش گزینه های بیشتری را برای خرید محصولات و خودروهای پاک ارائه دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی