English

تنها ۱۵ هزار و ۹۴۱ شغل جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایجاد شد

هر چند مدیرعامل وقت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از ایجاد ۱۳۰ هزار شغل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی طی سال ۱۳۹۶ خبر داده بود، اما در نیمه نخست سال تنها ۱۵ هزار و ۹۴۱ شغل که معادل ۱۲.۲ درصد بوده محقق شده است.

تنها ۱۵ هزار و ۹۴۱ شغل جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری موج، علی یزدانی، مدیرعامل وقت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در تابستان امسال اعلام کرد که حدود ۳۰۵ واحد جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایجاد شده و پیش‌بینی می‌شود که ۱۳۰ هزار شغل مستقیم را در پی داشته باشد.

با این حال پس از گذشت شش ماه از سال جاری و براساس آخرین اطلاعات تنها ۱۵ هزار و ۹۴۱ شغل جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایجاد شده که معادل ۱۲.۲ درصد از وعده ایجاد ۱۳۰ هزار شغل در این مناطق است.

در این صورت اگر بنابر تحقق تمام و کمال ایجاد ۱۳۰ هزار شغل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی طی سال جاری باشد، در شش ماهه دوم امسال باید حدود ۱۱۵ هزار شغل ایجاد شود که با توجه به عملکرد اشتغالزایی ایجاد شده توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در نیمه نخست سال دور از ذهن می‌رسد.

با توجه به اینکه اخیرا علی یزدانی در سمت مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی جای خود را به صادق نجفی داده و باید منتظر ماند و دید که چه عملکردی از این سازمان در حوزه اشتغالزایی مستقیم تا پایان سال ۱۳۹۶ به جا می‌ماند و آیا تغییر مدیریتی در این سازمان می‌تواند به رشد اشتغال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کمک کند یا خیر.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه