English

قیمت طلا به ۱۲۴۸ دلار رسید

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲ درصد افزایش به ۱۲۴۸ دلار و ۸۶ سنت رسید.

قیمت طلا به ۱۲۴۸ دلار رسید

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رویترز، در حالی که بعد از کاهش قیمت طلا و رسیدن آن به پایین ترین رقم بیش از 4 ماه گذشته در جلسه قبل، برای خرید طلای ارزان دست به کار شده اند، قیمت طلا در معاملات اولیه آسیایی امروز با افزایش مواجه بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد افزایش به 1248 دلار و 86 سنت رسید. دیروز قیمت فلز زرد تا رقم 1243 دلار و 71 سنت که پایین ترین رقم از 26 حولای تاکنون بود افت کرد.

قیمت طلای آمریکا هم امروز با 0.2 درصد افت به 1250 دلار و 70 سنت رسید.

یک تاجر طلا در هنگ کنگ گفت: «با وجود اینکه دلار تقویت شده، به نظر می رسد که سرمایه گذاران برای خرید طلای ارزان دست به کار شده اند. اما من فکر می کنم روند حرکت قیمت ها همچنان کاهشی است.»

به دنبال تصویب طرحی به منظور تمدید موقتی تامین مالی هزینه های دولت آمریکا که موجب خوش بینی سرمایه گذاران به تصویب طرح اصلاح نظام مالیاتی آمریکا شد، ارزش دلار در روز جمعه افزایش داشت.

به دنبال نگرانی ها در مورد تعطیلی دولت آمریکا و همچنین افزایش تنش ها در خاورمیانه بعد از تصمیم دونالد ترامپ مبنی بر شناسایی بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در اوایل هفته ارزش دلار کاهش یافته بود.

گروه فلسطینی حماس دیروز در واکنش به تصمیم ترامپ خواستار توقف تلاش ها برای سازش و شکل گیری یک خیزش جدید علیه رژیم صهیونیستی شد.

تعداد شهروندان آمریکایی که برای دریافت مزایای بیکاری ثبت نام کرده اند، در هفته گذشته به شکل غیرمنتظره ای کاهش داشت و این نشان دهنده کاهش بیشتر نرخ بیکاری در آمریکاست که می تواند هر چه بیشتر فدرال رزرو را تشویق به افزایش نرخ بهره در هفته آینده نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی