English

نمایشگاه تجاری چاینا هوم لایف به ایران آمد؛

ثبت نام برای حضور در بزرگترین نمایشگاه تجاری چین در تهران آغاز شد

کشور چین در راستای پیدا کردن شرکای تجاری ایرانی، نمایشگاه تجاری چاینا هوم لایف را با حضور بیش از ۹۰۰ تولیدکننده‌ی برتر چینی در تاریخ 23 آذر در تهران برگزار خواهد کرد. تجار ایرانی برای تنظیم قرار ملاقات با هر یک از غرفه‌داران می‌توانند از طریق سایت نمایشگاه ثبت‌نام کنند.

ثبت نام برای حضور در بزرگترین نمایشگاه تجاری چین در تهران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج، کشور چین یکی از برترین قدرت‌های اقتصادی دنیا است. این کشور پهناور به دلیل برخورداری از نیروی کار ارزان، ایجاد حدود ۲۰۰۰ منطقه‌ی تجاری آزاد، موقعیت جغرافیایی مناسب، دسترسی به آب‌های آزاد جهان، حمایت دولت چین و ابتکارات دیگر توانسته‌ است بیشترین مقدار تولید و صادرات محصول در جهان را داشته باشد. در همین راستا چینی‌ها برای بازاریابی‌ محصولات خود هر سال هیأتی از تولیدکنندگان برتر خود را جهت عرضه‌ی محصولات به کشورهای در حال توسعه راهی می‌کنند. به این ترتیب تاجران قادر خواهند بود با تولیدکنندگان برتر چینی در یک مکان واحد ملاقات کنند و دست واسطه‌ها از این فرآیند کوتاه می‌شود؛ زیرا اصولا وجود واسطه نه برای خریدار و نه برای فروشنده و نه برای مصرف کننده‌ی نهایی مفید نیست. این دیدارها در قالب نمایشگاه تجاری به نام چاینا هوم لایف اتفاق می‌افتد و تاکنون کشورهای مهمی چون برزیل، هلند، مصر، لهستان، آفریقای جنوبی، مکزیک، اردن، ترکیه، قزاقستان، نیجریه، کنیا و دبی میزبان این نمایشگاه بوده‌اند.

پای نمایشگاه تجاری چاینا هوم لایف به تهران رسید

امسال بیش از ۹۰۰ تولید‌کننده‌ی برتر چینی در تاریخ 23 آذر  برای برپایی نمایشگاه  تجاری چاینا هوم لایف به تهران و مجموعه‌ی نمایشگاهی شهرآفتاب می‌آیند. این نمایشگاه فرصتی طلایی برای تجارت و مذاکره‌ی بدون واسطه با تولیدکنندگان چینی است. تفاوت عمده‌ی این نمایشگاه با سایر نمایشگاه‌های مشابه، امکان ملاقات VIP با تأمین‌کنندگان چینی است. 

چطور حضور در نمایشگاه را برای خود قطعی کنید؟

علاقه‌مندان باید جهت حضور و رزرو قرار ملاقات با تامیین کنندگان مورد نظر خودشان به وب سایت چاینا هوم لایف مراجعه و به طور رایگان اقدام به ثبت‌نام کنند. سپس در داشبورد تخصصی خود به راحتی قرارهای ملاقات خود را پیش از اجرای نمایشگاه تنظیم کنند. برای تسهیل تعامل‌ میان تجار ایرانی و چینی امکان استفاده از مترجم رایگان نیز در جلسات فراهم شده است.

چه محصولاتی در این نمایشگاه ارائه می‌شود؟

محصولات ارائه شده در این نمایشگاه شامل دسته‌بندی‌های عمده‌ای چون نور و روشنایی، لوازم الکتریکی، پوشاک و منسوجات، مبلمان و لوازم خانگی، مواد غذایی و زراعت، مصالح ساختمانی و یادبود و هدایا است. می‌توانید در وب سایت نمایشگاه تمامی دسته‌بندی‌ها را مشاهده کنید. 

در نهایت از میان شرکت‌کنندگان این نمایشگاه یک نفر نیز به قید قرعه برنده سفر شانگهای خواهد شد.

نمایشگاه تجاری چاینا هوم لایف ۲۳ تا ۲۵ آذرماه 1396 در محل نمایشگاه شهر آفتاب تهران با حضور بیش از ۹۰۰ تولیدکننده‌ی چینی برگزار خواهد شد. تجار ایرانی برای ثبت نام و تنظیم جلسه با هر یک از غرفه‌داران می‌توانند روی این لینک کلیک کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی