English

مسعود خوانساری:

یارانه حضور در نمایشگاه ها به صادرکنندگان پرداخت خواهد شد

رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: در سال های بعد قرار بر این است که همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه را به یک همایش چالشی تبدیل کنیم و از سال بعد یک در هزار صادرات را حذف خواهیم کرد که بسته آن از سال بعد اجرایی خواهد شد و البته یارانه حضور در نمایشگاه ها هم به صادرکنندگان پرداخت خواهد شد.

 یارانه حضور در نمایشگاه ها به صادرکنندگان پرداخت خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود خوانساری در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان تهران گفت: در سال های تحریم ارتباط ما با دنیا قطع بوده و انتظار اینکه صادرات بالایی داشته باشیم، خیلی به جا نیست؛ در این میان باید به این نکته اشاره کرد که دولت بزرگ، بزرگترین آفت برای اقتصاد است و باعث می شود مشکلات پابرجا بماند.  

رئیس اتاق بازرگانی تهران افزود: ما می خواهیم چرخ را از اول اختراع کنیم در حالیکه باید به این موضوع اشاره کرد که اگر قرار باشد ایران هشت درصد رشد داشته باشد، باید سرمایه گذاری خارجی جذب کنیم، در عین حال مشکلات در ارتباط با دولت بزرگ و دخالت بیش از اندازه آن در تولید و صادرات یکی از آفت های بزرگ است.  

خوانساری تصریح کرد: در سال های بعد قرار بر این است که همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه را به یک همایش چالشی تبدیل کنیم و از سال بعد یک در هزار صادرات را حذف خواهیم کرد که بسته آن از سال بعد اجرایی خواهد شد و البته یارانه حضور در نمایشگاه ها هم به صادرکنندگان پرداخت خواهد شد.  

وی افزود: در هیات های تجاری نیز از صادرکنندگان نمونه استفاده خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی