English

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

صنعت بیمه نیاز به پوست اندازی دارد/جای نیروی جوان در صنعت بیمه خالیست

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:هدف ما بیان واقعیاتی است که صنعت بیمه را کمک کنیم در غیر این صورت باید نگران صنعت بیمه باشیم.

صنعت بیمه نیاز به پوست اندازی دارد/جای نیروی جوان در صنعت بیمه خالیست

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری‌ موج، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس‌شورای اسلامی در بیست و چهارمین همایش ملی بیمه و توسعه با بیان اینکه تاسیس صندوق حوادث طبیعی اقدامی بسیار مهم و قابل توجه است افزود: حادثه همیشه وجود دارد و تشکیل ساختاری که بتواند این موضوع را پوشش دهد بسیار مهم است.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه ما تغییراتی را با نظر نمایندگان دولت در لایحه تاسیس صندوق حوادث طبیعی تصویب کردیم ولی شورای نگهبان اعلام کرد چون لایحه تغییر ماهوی یافته قابل تائید نیست عنوان کرد:در صورت پذیرش بار مالی تاسیس این صندوق از سوی دولت آمادگی تصویب این لایحه را داریم.

وی با بیان اینکه در صورت تصویب تاسیس صندوق حوادث طبیعی تمامی منازل مسکونی را در کشور برابر سیل و آتش سوزی بیمه خواهند شد تصریح کرد:با تصویب این طرح اتفاق مهمی برای صنعت بیمه، مردم و دولت اتفاق می افتد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد به وضعیت صنعت بیمه گفت:صنعت بیمه کشور باید یک پوست اندازی داشته باشد و جوانان پرتلاش را وارد نیروی کار کند.

به گفته وی هدف ما بیان واقعیاتی است که صنعت بیمه را کمک کنیم در غیر این صورت باید نگران صنعت بیمه باشیم .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه