English

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

راه نجات کشور در تولید است

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت:امروزه کسانی موفق اند که در کنار دستیابی به ضریب بهره وری بالا، هزینه های سرمایه گذاری را کاهش و کیفیت تولید را افزایش دهند.

راه نجات کشور در تولید است

به‌ گزارش‌خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در دهمین همایش بین المللی مبلمان، طراحی، هنر، دکوراسیون و صنایع با بیان اینکه در بین کشورهای منطقه هنوز از برنامه سند چشم انداز عقب هستیم افزود:در سال پایانی برنامه سند چشم انداز باید برای 15 میلیون جوان بین 15 تا 25 ساله اشتغال ایجاد شود و این نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و جدی است.

داود محمدی با اشاره به اینکه باید بازارهای هدف منطقه و جهان را به خوبی شناسایی و در آنها حضور جدی داشته باشیم اذعان کرد:امروزه کسانی موفق اند که در کنار دستیابی به ضریب بهره وری بالا، هزینه های سرمایه گذاری را کاهش و کیفیت تولید را افزایش دهند

به گفته این نماینده مجلس ؛قوانین مجلس برای بهبود محیط کسب و کار، معافیت های مالیاتی، تقویت تولید و رفع موانع رکود و ایستایی اقتصاد راهگشا بوده است و امسال مجلس بر تدوین قوانین مناسب برای توسعه صادرات غیرنفتی متمرکز است و بر مشوق های صادراتی و معافیت های مالیاتی تاکید دارد. 

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس تاکید کرد:دستیابی به این اهداف با تکیه بر تولید داخل از جمله تمرکز بر صادرات میسر می شود و راه نجات کشور در تولید است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه