English

در جلسه مشترک وزیران ارتباطات و کشاورزی مطرح شد

برنامه بکارگیری اینترنت اشیا در دشت مغان ظرف ۴۵ روز تکمیل شود

وزیر ارتباطات گفت: با مرور دو پروژه آزمایشی انجام شده در دشت مغان و استان فارس در حوزه بکارگیری اینترنت اشیا مقرر شد کمیته‌ای از دو طرف پیش نویس برنامه اجرایی را ظرف چهل و پنج روز تکمیل کنند.

برنامه بکارگیری اینترنت اشیا در دشت مغان ظرف 45 روز تکمیل شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمدجواد آذری جهرمی _وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات_ با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به جلسه صبح امروز (۲۱ آبان ۱۳۹۶) خود با محمود حجتی _وزیر جهاد کشاورزی_ نوشت: در این جلسه که با حضور معاونان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت جهاد کشاورزی و  به میزبانی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، راهکارهای توسعه کاربردهای صنعت فضائی در حوزه کشاورزی کشور برای بهبود برنامه ریزی کاشت محصولات و نیز پایش آفت ها و... را بررسی کردیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد مسائل مورد بررسی در این جلسه نوشت: با مرور دو پروژه آزمایشی انجام شده در دشت مغان و استان فارس در حوزه بکارگیری اینترنت اشیا در بهبود شرایط آبیاری و داشت محصولات زراعی و باغی، نتایج چشمگیر حاصل از این دو پروژه تشریح شد. مقرر شد کمیته‌ای از دو طرف پیش نویس برنامه اجرایی را ظرف چهل و پنج روز تکمیل کرده تا در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارائه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه