English

با همکاری دانشگاه دلف هلند و سازمان بنادر و دریانوردی؛

نخستین دوره آموزشی طراحی بنادر اجرا می شود

دوره آموزشی طراحی بنادر، (port planning) از روز شنبه مورخ ۲۰ لغایت ۲۴ آبان سال جاری در محل دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌گردد.

نخستین دوره آموزشی طراحی بنادر اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  سازمان بنادر ایران،در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده فی‌مابین سازمان بنادر و دریانوردی و دانشگاه صنعتی امیرکبیر و به‌منظور ارتقاء سطح دانش تخصصی و افزایش مهارت‌های شغلی فعالان حوزه مهندسی بنادر؛ دوره آموزشی طراحی بنادر،  (port planning)  از روز شنبه  مورخ  ۲۰ لغایت ۲۴ آبان سال جاری در محل دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌گردد.

 این دوره آموزشی که یکی از ۴ دوره آموزشی پیش‌بینی شده در قالب برنامه‌های آموزش تخصصی کوتاه‌مدت معاونت مهندسی و توسعه امور زیربنایی است با حضور اساتید برجسته‌ای از دانشگاه دلف  هلند و ۳۰ نفر از کارشناسان  منتخب ادارات کل بنادر استان‌ها و مهندسین مشاور فعال در عرصه مهندسی دریایی به مدت ٥ روز و به‌صورت صبح و عصر برگزار می شود.

گفتنی است بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده ۳ دوره آموزشی مهندسی بنادر، مهندسی سواحل و مدیریت سواحل نیز در قالب برنامه مذکور تا پایان سال جاری و با همکاری دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر و دلف  هلند برگزار خواهد گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه