English

وزیر نیرو در اختتامیه هفدهمین نمایشگاه صنعت برق

حضور ما در بازارهای منطقه حضور فعالانه ای نیست

وزیر نیرو گفت:پیشنهاد می کنم سندیکای صنعت برق در همکاری با وزارت نیرو فرصتی را در آسیب شناسی شفاف در خصوص ناکامی های ما برای حضور در منطقه فراهم کند.

حضور ما در بازارهای منطقه حضور فعالانه ای نیست

به گزارش خبرنگار اقتصادی موج، وزیر نیرو در اختتامیه‌ هفدهمین نمایشگاه صنعت برق با بیان اینکه میزان ظرفیت نصب شده تولید برق را 77 هزار و 800 مگاوات عنوان کرد گفت:ایران چهاردهمین صنعت برق جهان را از نظر وسعت در اختیار دارد و به خودکفایی 100 درصدی در تولید تجهیزات صنعت برق در بخش تولید و خودکفایی بیش از 90 درصد در بخش انتقال و فوق توزیع رسیده ایم.

اردکانیان به میزان هدر رفت انرژی پرداخت و افزود:پایین بودن راندمان نیروگاه ها و بالا بودن مصرف برق از چالش های موجود است و تلاش می کنیم از سال آینده در کنار عرضه ظرفیت های تولید تجهیزات به مدیریت تقاضا و ایده های این بحث در نمایشگاه برق برسیم.

وی با بیان اینکه پیشنهاد می کنم سندیکای صنعت برق در همکاری با وزارت نیرو فرصتی را در آسیب شناسی شفاف در خصوص ناکامی های ما برای حضور در منطقه فراهم کند گفت: ناکامی های حضور در منطقه باید آسیب شناسی شود چرا که ما در ایران تنوع شرکت های زیادی داریم و این نشان دهنده آن است که می توانیم علاوه بر تامین نیاز داخلی در بازارهای صادراتی هم حضوری فعال داشته باشیم.

به گفته وزیر نیرو‌ اصلی ترین برنامه های برقی وزارت نیرو بهبود فضای کسب و کار در حوزه صنعت برق است تا هر چه زودتر مطالبات فعالان صنعت برق پرداخت شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی