English

مدیرعامل توانیر:

تابستان امسال به صورت ویژه ای با افزایش ۷ درصدی مصرف برق رو به رو بودیم

مدیرعامل توانیر گفت: تابستان امسال به صورت ویژه ای با افزایش هفت درصدی مصرف برق روبه رو بودیم و پیش بینی می کنیم که تابستان سال 97 نیز نسبت به تابستان امسال افزایش 7 تا 8 درصدی در مصرف برق داشته باشیم.

تابستان امسال به صورت ویژه ای با افزایش 7 درصدی مصرف برق رو به رو بودیم

به گزارش خبرگزاری موج، آرش کردی، مدیرعامل شرکت توانیر در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی برق ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 4 برق منطقه ای خوزستان، تهران، سیستان و بلوچستان و مازندران با شرایط ویژه تری نسبت به دیگر نقاط کشور روبه هستیم که نیاز است توجه ویژه تری نسبت به این نقاط کشور برای تأمین برق تابستان 97 داشته باشیم.

کردی با بیان اینکه "باید در 4 استان خوزستان، تهران، سیستان و بلوچستان و مازندران توجه کافی به امر مدیریت مصرف برق صورت بگیرد"، گفت: میزان تولید برق برای هر سال باید افزایش حداقل 5 درصدی داشته باشد و در همین خصوص برنامه ریزی شده تا پیش از تابستان سال 97 افزایش 3200 مگاواتی در ظرفیت تولید برق در بخش حرارتی داشته باشیم که مسلما با افزایش ظرفیت هایی در بخش های دیگر چون انرژی های نو و برقآبی این رقم به حدود 3 هزار و 500 تا 4 هزار مگاوات می رسد.

افزایش ظرفیت در بخش فوق توزیع و توزیع در حال پیاده سازی است

وی ادامه داد: به موازات افزایش ظرفیت در بخش تولید برق، برنامه هایی برای افزایش ظرفیت در بخش فوق توزیع و توزیع در حال پیاده سازی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی