English

معاون وزیر اقتصاد:

قفل روابط بانکی بین ایران و سوئیس شکست

رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، از گشایش مناسب در روابط بانکی بین ایران و سوئیس خبر داد.

قفل روابط بانکی بین ایران و سوئیس شکست

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، محمد خزاعی که در پایان دیدار با فلیپ لئوبا، وزیر اقتصاد ایالت وود سوئیس، با بیان اینکه هیات سوئیسی به همراه چهره های شاخص بانکی و اقتصادی این کشور به ایران سفر کرده است، از جمله محورهای مباحثات امروز خود با طرف سوئیسی را توسعه همکاری های در خصوص بیوتکنولوژی، آی تی، تکنولوژی های خاص بهداشتی به ویژه در بخش سرطان، تکنولوژی کشاورزی و حمل و نقل عنوان کرد.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران با ابراز امیدواری نسبت به اینکه تعدادی از این همکاری‌ها، ظرف یک ماه آینده عملیاتی شود، تصریح کرد: فضای مناسبی برای توسعه روابط بانکی بین ایران و سوئیس وجود دارد، ضمن اینکه راه های همکاری بانکی بین ایران و سوئیس به شکل مناسبی در حال گشایش است.

خزاعی افزود: در جلسه امروز در مورد راهکارهای بانکی که از طریق آن بتوان پروژه هایی ایرانی را فاینانس کرد، مذاکراتی انجام دادیم که بسیار امیدبخش بود.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران گفت: در دیدار امروز با طرف سوئیسی همچنین، موضوع فاینانس پروژه های حوزه های سرمایه گذاری و پوشش های بیمه ای آنها از طریق شرکت های اروپایی و راهکارهای آن مورد بحث قرار گرفت.

این گزارش حاکی است، فلیپ لئوبا، وزیر اقتصاد ایالت وود سوئیس نیز اظهار داشت: طی مدت حضور در ایران جلسات بسیار خوبی با شرکت های ایرانی برای توسعه همکاری ها در بخش اقتصادی داشتیم و معتقدیم، فرصت بسیار خوبی برای توسعه روابط اقتصادی و حوزه های صنعتی بین دو کشور فراهم آمده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه