English

قیمت طلا کاهش یافت

در حالی که سرمایه گذاران در انتظار دریافت سرنخ هایی در مورد افزایش نرخ بهره در امریکا در پایان نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا هستند و ارزش دلار تقویت شده است، قیمت طلا امروز با کاهش مواجه بود.

قیمت طلا کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رویترز، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.3 درصد کاهش به 1267 دلار و 80 سنت رسید. قیمت هر اونس طلای آمریکا نیز برای تحویل در ماه دسامبر با 0.1 درصد کاهش به 1268 دلار و 80 سنت رسید.

شاخص دلار آمریکا در برابر سبد 6 ارز رقیب، امروز با افزایش 0.1 درصدی مواجه بود.

اعتماد مصرف کننده در آمریکا در ماه اکتبر به بالاترین رقم در طی حدود 17 سال گذشته رسید و خوش بینی خانوارها نسبت به بازار کار و شرایط تجاری بهبود داشت. این بهبود شاخص اعتماد می تواند موجب تقویت هزینه های مصرفی و افزایش رشد اقتصاد آمریکا در سه ماهه پایانی امسال شود.

بیانیه پایانی نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا قرار است اواخر امروز منتشر شود.

کاهش قیمت طلا

سرمایه گذاران همچنین در انتظار اعلام نام رئیس بعدی فدرال رزرو آمریکا، نتیجه نشست سیاستگذاری بانک مرکزی انگلیس و آمارهای اقتصادی بیشتر از جمله آمار بازار کار آمریکا در هفته جاری هستند.

روز سه شنبه، راننده یک خودروی پیکاپ اجاره ای در نیویورک خودروی خود را به سمت عابرات پیاده و دوچرخه سواران راند و موب کشته شدن 8 نفر شد.

آمریکا بی سر و صدا دیپلماسی مستقیم با کره شمالی را پیگیری می کند

یک مقام ارشد وزارت امور خارجه آمریکا گفته، دولت این کشور بی سر و صدا دیپلماسی مستقیم با کره شمالی را پیگیری می کند. این در حالی است که دونالد ترامپ پیش از این گفته بود، چنین مذاکراتی با کره شمالی هدر دادن وقت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه