English

کاهش تلفات شناورهای دریایی در خلیج فارس

سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد که تعداد تلفات انسانی کشور در طول شش ماهه ابتدایی سال جاری در حوزه دریایی ۴۰ درصد کاهش یافته است.

کاهش تلفات شناورهای دریایی در خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری موج، طبق اعلام این سازمان تعداد کل سوانح شناورهای ایرانی در شش ماهه نخست سال ۱۳۹۶ تنها ۲۸ سانحه بوده که نسبت به زمان مشابه آن در سال قبل ۱۷ درصد کاهش یافته است. در این سوانح شناورهای ایرانی شش آمار فوتی ثبت کرده‌اند که در قیاس با مدت مشابه سال قبل کاهش ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد.

سازمان بنادر همچنین اعلام کرده به منظور بهبود شرایط خدمت‌رسانی به شناورهای حاضر در سوانح این سازمان چهار شناور ناجی جدید در آب‌های جنوب کشور به ناوگان قبلی اضافه کرده و همچنین دو دستگاه شناور دیگر نیز در دست ساخت دارد که تا پایان سال به ناوگان ملحق شده و تعداد این شناورها در بنادر شمالی و جنوبی کشور را به ۲۲ فروند می‌رساند.

همچنین در طول شش ماهه ابتدایی امسال مراکز خدمات پروازی، ۵۱ سورتی پرواز و در مجموع نزدیک به ۱۰۰ ساعت پرواز امدادی و پایش آلودگی در آب‌های شمالی و جنوبی ایران را به ثبت رسانده‌اند که در میان آنها بندر انزلی با ۱۸ جزیره کیش با ۹ و بوشهر با ۳ سورتی پرواز بالاترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی