English

سن بازنشستگی آمریکایی ها در حال افزایش است

بررسی ها نشان می دهد سن بازنشستگی آمریکا در حال افزایش است؛ چراکه دولت به دنبال بالا بردن آن و در نتیجه نگه داشتن طولانی‌تر کارگران در مشاغل است.

سن بازنشستگی آمریکایی ها در حال افزایش است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از بلومبرگ، سن بازنشستگی آمریکا در حال افزایش است؛ چراکه دولت به دنبال بالا بردن آن و در نتیجه نگه داشتن بیشتر کارگران در مشاغل است.

اما عمر افراد، متناسب با افزایش سن بازنشستگی، بیشتر نمی‌شود تا آنها هم بتوانند از اوقات فراغت و آسایش برابر با قبل استفاده کنند؛ به خصوص اینکه داده‌هایی که در هفته گذشته منتشر شد، نشان داد که دوران سلامتی آمریکایی‌ها در حال کاهش است و میلیون‌ها نفر از کارگران میانسال، با چشم‌انداز بازنشستگی کوتاه‌تر و با جذابیتی بسیار کمتر از آنچه والدین آنها از آن بهره برده‌اند، روبه‌رو هستند.

نرخ مرگ‌ و میر سالانه آمریکا از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵، حدود ۱.۲ درصد افزایش یافته است

طبق آمار، نرخ مرگ‌ و میر سالانه آمریکا از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵، حدود ۱.۲ درصد افزایش یافته است. این اولین بار است که از سال ۲۰۰۵ تا کنون، این رقم نسبت به سال قبل خود افزایش می‌یابد و دومین بار است که از سال ۱۹۸۰ تاکنون، این رقم نسبت به سال قبل خود بیش از ۱ درصد افزایش می‌یابد.

عمر آمریکایی‌ها کاهش پیدا کرده است

هم زمان با این‌که عمر آمریکایی‌ها کاهش پیدا کرده است، میلیون‌ها کارگر آمریکایی زمان بیشتری را برای پایان دوره کاری خود در انتظار می‌مانند. سنی که افراد می‌توانند از خدمات کامل امنیت اجتماعی بهره‌مند شوند، از ۶۵ سال در سال ۲۰۰۲ امسال به ۶۶ سال رسیده و در سال  ۲۰۲۷ به ۶۷ سال خواهد رسید.

تقریبا از هر ۳ آمریکایی که در محدوده ۶۵ تا ۶۹ سال قرار دارد، ۱ نفر همچنان مشغول کار است و از هر ۵ نفری که در اوایل دهه ۷۰ سالگی خود زندگی می‌کند هم، ۱ نفر هنوز بازنشسته نشده است.

طبق اطلاعات ژورنال امور سلامتی(هلس افیرز)، آمریکایی‌هایی که در دهه ۵۰ سالگی زندگی خود هستند، نسبت به افرادی که در ١٠ تا ۱۵ سال پیش در دهه ۵۰ سالگی خود زندگی می‌کردند، با مشکلات سلامتی جدی‌تری مواجه هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه