English

مدیرعامل توانیر:

رسیدن به شبکه های برق هوشمند بی شک مهمترین رهاورد است

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: بی هیچ تردیدی صنعت برق وامدار پژوهشگران و محققان و فعالان دانشگاهی است که هر ساله آخرین دستاوردهای علمی خود را در این کنفرانس ارائه کرده و تلاش می کنند روزهای خوبی را به این صنعت رقم بزنند.

رسیدن به شبکه های برق هوشمند بی شک مهمترین رهاورد است

به گزارش خبرگزاری موج،  آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر در سی و دومین کنفرانس بین المللی برق اظهار داشت: بی هیچ تردیدی صنعت برق وامدار پژوهشگران و محققان و فعالان دانشگاهی است که هر ساله آخرین دستاوردهای علمی خود را در این کنفرانس ارائه کرده و تلاش می کنند روزهای خوبی را به این صنعت رقم بزنند.

وی ادامه داد: بستر سازی برای انجام برنامه ریزی های اثربخش بهبود روش ها، بهینه سازی و ایجاد آمادگی در صنعت برق برای ورود فناوری جدید در آینده نه چندان دور و گذر از وضعیت موجود و رسیدن به شبکه های برق هوشمند بی شک مهمترین رهاورد این کنفرانس است.

نباید از سرعت بالای تحولات صنعت برق عقب بمانیم

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه "تحولات و مسائل و موضوعات جدید در صنعت برق در سطح بین المللی و کشورمان دارای شتاب و سرعت بسیاری است که واجد صدها تحقیق جدید و سلسله وار خواهد بود و ما نباید از آن عقب بمانیم"، گفت: به عنوان نمونه می توان به پدیده گرد و خاک و ریزگردها که در سال گذشته در استان خوزستان به وجود آمد، اشاره کرد؛ از این دست مسائل در صنعت برق ایران فراوان داریم، پدیده رشد مصرف تغییر آب و هوا و اقلیم و نقش آن در مصرف و دهها نمونه و مورد دیگر قابل اشاره است.

وی افزود: ارسال 1097 مقاله با مشارکت بیش از 2 هزار نویسنده داخلی و خارجی از بیش از 300 سازمان برای دبیرخانه کنفرانس از ظرفیت بالای کنفرانس بین المللی برق ایران حکایت دارد.

کردی تصریح کرد: در این دوره، تعداد 393 مقاله از 140 دانشگاه و شرکت های مختلف پذیرفته شده و 198 مقاله پذیرفته شده از دانشگاه های داخل و خارج از کشور است و 195 مقاله از شرکت ها، شرکت های برق منطقه‌ای، توزیع نیروی برق و نیروگاه به ترتیب 46، 65 و 14 مقاله پذیرفته شده است و در مدت سه روز برگزاری این همایش، 210 مقاله به صورت شفاهی و 98 مقاله نیز به صورت پوستر ارائه خواهند شد.

مدیرعامل توانیر خاطرنشان کرد: همچنین 14 سمینار تخصصی با هدف معرفی فناوری جدید در صنعت برق توسط شرکتهای داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه