English

اختلال ۳ روزه ۹ مرکز مخابرات استان تهران

با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکان ۹ مرکز مخابراتی در تهران به مدت ۳ روز اختلال خواهد داشت.

اختلال 3 روزه 9 مرکز مخابرات استان تهران

به گزارش خبرگزاری موج، عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات پیروزی، شهید دیالمه، الغدیر، شهید لطیفی، جاجرود و پردیس از امروز ۳۰ مهرماه و در مراکز مخابرات جماران، آیت الله کاشانی و دانشگاه از فردا اول آبان ماه آغاز می شود.

با اجرای این عملیات، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات پیروزی با پیش شماره های ۳۳۳۰ الی ۳۳۳۶، ۳۳۲۵، ۳۳۷۸، ۳۳۷۹ و ۳۶۶۰ در محدوده خیابانهای شکوفه، شهید داود عمریه، ۱۷ شهریور و کوچه سعید از امروز تا ۳ روز آینده اختلال دارد.

در همین حال ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید دیالمه با پیش شماره های ۳۳۱۲، ۳۳۱۳، ۳۳۴۴ و ۳۳۵۰ الی ۳۳۵۶ در محدوده خیابان های ری، شوش و شهید رحیم پیمانی، در مرکز مخابرات الغدیر با پیش شماره های ۳۳۰۰ الی ۳۳۰۴، ۳۳۶۸ الی ۳۳۷۳، ۳۳۴۳ و ۳۶۶۲ در محدوده خیابانهای خاوران، شهید طالب رضا، شهید تفرشی و شهید تاری و در مرکز مخابرات شهید لطیفی با پیش شماره های ۲۲۹۳ الی ۲۲۹۸، ۲۶۹۱ و ۲۶۷۵ در محدوده خیابان های گلزار، ششم و هفتم به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی و دیتای مشترکان در مراکز مخابرات جاجرود و پردیس نیز به مدت ۶ ساعت دچار اختلال می شود.

از سوی دیگر، در راستای این عملیات، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات جماران با پیش شماره های ۲۶۱۰ الی ۲۶۱۴، ۲۲۸۰ الی ۲۲۸۳، ۲۲۲۸ و ۲۲۲۹ در محدوده خیابانهای شهید سبادی، یازدهم شرقی، شهید صبوری، نهم شرقی، حق دوست، گلها، نرگس، شهید مهدیزاده، شهید خداوردی، بنفشه و یازدهم و نهم غربی و در مرکز مخابرات آیت الله کاشانی با پیش شماره های ۴۴۰۰ الی ۴۴۰۹، ۴۴۹۵ و ۴۴۹۶ در محدوده خیابان های بلوار فردوس، رامین شمالی، گلستان جنوبی و کاشانی از فردا به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است. 

با اجرای این عملیات، ارتباط تلفنی و دیتای مشترکان در مرکز مخابرات دانشگاه از ساعت ۲ بامداد روز اول آبان ماه به مدت ۴ ساعت دچار اختلال می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه