English

داریان به ریاست پژوهشگاه صنعت نفت منصوب شد

زنگنه با صدور حکمی جعفر توفیقی داریان را به جای حمید رضا کاتوزیان به ریاست پژوهشگاه صنعت نفت منصوب کرد.

داریان به ریاست پژوهشگاه صنعت نفت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج، حمیدرضا کاتوزیان رئیس کمیسیون انرژی مجلس هشتم که با آغاز دولت یازدهم از سوی بیژن زنگنه به عنوان رئیس پژوهشگاه صنعت نفت منصوب شده بود، از سمت خود استعفا کرد.

زنگنه با قبول استعفای وی، با صدور حکمی جعفر توفیقی داریان را به جای حمیدرضا کاتوزیان، به ریاست پژوهشگاه صنعت نفت منصوب کرد.

در متن حکم صادر شده از سوی وزیر نفت آمده است: "با عنایت به مراتب علمی، تعهد و سوابق ارزنده مدیریتی جنابعالی، به استناد ماده «6» اساسنامه پژوهشگاه صنعت نفت و تایید سرپرست محترم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به موجب این حکم به سمت «رئیس پژوهشگاه صنعت نفت» منصوب می‎شوید.

انتظار دارد با بهره گیری از ظرفیت‎های مدیران و متخصصان صنعت نفت و پژوهشگران آن پژوهشگاه، به ویژه استعدادهای جوان، در گسترش پژوهش‎های کاربردی و توسعه‎ای و ایفای نقش موثر در اکتساب و توسعه فناوری‎های کلیدی و تجاری‎سازی آنها کوشش نموده، ضمن هماهنگی با معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت در ارزش‎آفرینی برای صنعت نفت ایران مشارکت موثر داشته باشید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال در انجام امور محوله موفق و موید باشید."

صدور حکم جدید برای کاتوزیان

وزیر نفت همچنین با صدور حکمی از تلاش‎های حمیدرضا کاتوزیان، رئیس سابق پژوهشگاه صنعت نفت قدردانی و وی را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.

در حکم بیژن زنگنه خطاب به کاتوزیان آمده است: "اکنون که در پایان چهار سال تلاش صادقانه، از مسوولیت ریاست پژوهشگاه صنعت نفت کناره‎گیری می‎کنید، با تقدیر از خدمات ارزشمند جنابعالی، بدین وسیله به عنوان مشاور وزیر منصوب می‎شوید.

اطمینان دارد که صنعت نفت، کماکان از خدمات علمی جنابعالی بهره‎مند خواهد شد.

از خداوند قادر متعال برای جنابعالی سلامتی و تداوم توفیقات مسئلت می‎کنم."

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه