English

پرداخت ۲۰ هزار میلیارد ریال سود به سرمایه گذاران بورسی در آبان

بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال سود انواع اوراق در آبان امسال به سرمایه‌گذاران بورسی پرداخت می‌شود.

پرداخت 20 هزار میلیارد ریال سود به سرمایه گذاران بورسی در آبان

به گزارش خبرگزاری موج، مدیریت امور تسویه وجوه معاملات اوراق بهادار و بورس کالا شرکت سپرده گذاری مرکزی از پرداخت بیش از 20 هزار میلیارد ریال سود انواع اوراق در آبان ماه امسال خبر داد. همچنین بیش از 20 هزار و 800 میلیارد ریال سود انواع اوراق در ماه آینده به سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد.

بر اساس این گزارش، زمان سررسید اوراق اجاره شرکت خدمات ارتباطی رایتل، شرکت قائد بصیر، کاشی و سرامیک پرسپولیس و قطارهای مسافری و باری جوپار نیز در آبان ماه است که شرکت سپرده گذاری مرکزی سود این اوراق را به سرمایه گذاران پرداخت می کند.

همچنین سود اوراق مشارکت شرکت های لیزینگ رایان سایپا، توسعه خاورمیانه، سیمان کردستان و شهرداری های تهران، سبزوار، مشهد، شیراز و کرج ماه آینده به حساب سرمایه گذاران واریز خواهد شد.

این گزارش می افزاید: سررسید سود اوراق مرابحه شرکت ایرانی تولید اتومبیل سایپا و گواهی سپرده بانک رفاه در آبان ماه است که شرکت سپرده گذاری مرکزی سود این اوراق را نیز به سرمایه گذاران پرداخت می کند.

انتشار 80 نوع اوراق قضه در بازار سرمایه

گفتنی است؛ در حال حاضر حدود 80 نوع اوراق (اجاره، مرابحه، مشارکت، گواهی سپرده، اوراق رهنی، اسناد خزانه و استصناع) در بازار سرمایه منتشر شده است که سود این اوراق به صورت ماهانه و یا سه ماهه یکبار به سرمایه گذاران پرداخت می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه