English

۸۵۰ میلیارد تومان از مصوبه دولت محقق شد

دولت از محل مالیات واردات و نقل و انتقال خودرو درآمد ۲ هزار و ۱۵۰ میلیارد تومانی را برای پنج‌ ماهه نخست امسال پیش‌بینی کرده بود که از این میزان تنها ۸۵۰ میلیارد تومان محقق شده است.

850 میلیارد تومان از مصوبه دولت محقق شد

به گزارش خبرگزاری موج، با توجه به اطلاعات بانک مرکزی دولت از محل مالیات واردات، نقل‌وانتقال و شماره‌گذاری خودرو برای پنج‌ ماهه نخست سال جاری درآمد ۲ هزار و ۱۵۰ میلیارد تومانی را پیش بینی کرده که تنها ۸۵۰ میلیارد تومان آن محقق شده است.
البته با درآمد ۵۱۰ میلیارد تومانی مالیات شماره‌گذاری، حدود ۴۰ میلیارد تومان بیشتر از پیش بینی‌ها درآمد به ثبت رسیده است. از محل درآمد مالیات واردات خودرو با وجود درآمد مصوب ۱ هزار و ۳۷۰ میلیارد تومانی، درآمد عملکردی از این محل ۱۱۰ میلیارد تومان بوده و این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته میزان درآمد دولت از این محل در حدود ۲۱۰ میلیارد تومان بوده است.

درآمد مالیاتی از محل نقل‌وانتقال خودرو

دولت در حالی از محل مالیات نقل‌وانتقال خودرو درآمد ۳۱۰ میلیارد تومانی را برای پنج‌ ماهه نخست سال جاری پیش‌بینی کرده که میزان درآمد در این مدت ۲۳۰ میلیارد تومان بوده است.
در مدت مشابه سال گذشته درآمد دولت از این محل با میزان درآمد سال جاری یکسان بوده است.

درآمد از محل مالیات بر شماره‌گذاری خودرو

همچنین دولت در حالی از محل مالیات شماره‌گذاری خودرو برای پنج‌ ماهه نخست سال جاری درآمد ۴۷۰ میلیارد تومانی را مصوب کرده که در این مدت درآمد ۵۱۰ میلیارد تومانی به حساب دولت واریز شده است. از سوی دیگر دولت مصوب کرده طی سال جاری از این محل درآمد ۱ هزار و ۱۱۰ میلیارد تومانی داشته باشد.
بررسی‌ها نشان از آن دارد که دولت در چهار ماهه ابتدایی سال ۷۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته که با توجه به درآمد پنج‌ ماهه، در مرداد ماه دولت از محل درآمد مالیات بر واردات، نقل‌وانتقال و شماره‌گذاری خودرو ۱۵۰ میلیارد تومان درآمد داشته که از این میزان سهم مالیات بر واردات خودرو ۲۰ میلیارد تومان، نقل‌وانتقال خودرو ۶۰ میلیارد تومان و شماره‌گذاری خودرو ۷۰ میلیارد تومان بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه