English

ایستگاه مادر مرزن آباد تا ۲۲ بهمن امسال به آمادگی نهایی می رسد

مشاور وزیر نفت در حاشیه بازدید پروژه‌های در دست اقدام گاز در غرب مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محل ایستگاه مادر مرزن آباد تا ۲۲ بهمن امسال به آمادگی نهایی می رسد.

ایستگاه مادر مرزن آباد تا ۲۲ بهمن امسال به آمادگی نهایی می رسد

به گزارش خبرگزاری موج، محمود آستانه در حاشیه بازدید پروژه‌های در دست اقدام گاز در غرب مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: محل ایستگاه مادر مرزن آباد تا ۲۲ بهمن امسال به آمادگی نهایی می رسد.

وی با اشاره به اینکه بازدید از پروژه شبکه‌گذاری منطقه کجور در شهر پول و ایستگاه دختر جایی که گاز باید در آنجا تخلیه شود در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: نشست با مسئولان گاز این مناطق در بحث تامین سوخت مورد نیاز برای زمستان نیز در دستور کار قرار دارد.

مشاور وزیر نفت با بیان اینکه اعتبار پروژه ایستگاه مادر مرزن‌آباد از سوی بخش خصوصی تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: وزارت نفت به ازای هر مترمکعب گاز در مقصد مبلغی را به بخش خصوصی پرداخت می‌کند.

آستانه با اشاره به اینکه این قرارداد بلند مدت و ۵ ساله است و احتمال تمدید آن نیز وجود دارد، تصریح کرد: تمامی تجهیزات شامل حمل و نقل و ایستگاه بر عهده پیمانکار است.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای دو شهر غرب مازندران در نظر گرفته است، گفت: تمام شهرهای ایران و حدود ۸۰ درصد روستاها از گاز بهره‌مند شدند.

قطعی گاز نداریم

وی با اشاره به اینکه مصرف گاز در زمستان در روز حدود ۷۰۰ میلیون مترمکعب است، گفت: مازندران و گیلان در زمستان امسال مشکلی قطع و افت فشار گاز ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه