English

توسعه صادرات یکی از اولویت‌های اجرایی اتاق تعاون استان یزد است

«سیداحمد میرزایی» با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و صادراتی استان یزد ‌اظهار کرد: توسعه صادرات یکی از اولویت‌های اجرایی اتاق تعاون استان یزد است.

توسعه صادرات یکی از اولویت‌های اجرایی اتاق تعاون استان یزد است

به گزارش خبرگزاری موج، «سیداحمد میرزایی» با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و صادراتی استان یزد، ‌اظهار کرد: توسعه صادرات یکی از اولویت‌های اجرایی اتاق تعاون استان یزد است.

وی مشاوره تجاری، حفظ بازار موجود، شناسایی بازارهای جدید و اعزام هیئت‌های تجاری به خارج کشور را از دیگر وظایف تعیین شده برای اتاق تعاون دانست و بیان کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر زمینه لازم برای ایجاد تعامل بیشتر و بهتر با بازارهای خارجی در استان یزد فراهم شده است.

عضو کمیسیون صادرات اتاق تعاون ایران با بیان این‌که معرفی برندهای مختلف استان به بازارهای مختلف داخلی و خارجی از دیگر برنامه‌های در دستور کار اتاق تعاون یزد است،‌ افزود: اولین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی محصولات کشاورزی نظیر نان و شیرینی و صنایع وابسته با حضور تجار کشورهای قطر، عمان، عراق، پاکستان و روسیه از 11 لغایت 15 دی ماه امسال به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

میرزایی توسعه صادرات غیر نفتی، تحول و ایجاد تنوع صنایع غذایی استان یزد را از جمله مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه بین المللی عنوان کرد و گفت: حضور تجار خارجی در ایران یکی از مهمترین ویژگی این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه بین المللی در ایران علاوه بر این‌که شرایط لازم برای معرفی بیشتر و بهتر ظرفیت‌های داخلی به خارجی‌ها بدون صرف هزینه‌های زیاد ایجاد می‌کند، زمینه ورود ارز به کشور و تعاول تجاری با بازارهای مختلف را مهیا می‌کند.

میرزایی با بیان این‌که حضور تعاونی‌ها در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی با تخفیف ویژه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: تجار خارجی در نوبت صبح به صورت ویژه و عموم مردم در نوبت عصر به صورت عمومی می‌توانند از محصولات شرکت‌های تعاونی بازدید کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه