English

قبض تلفن ثابت خود را به صورت پیامک دریافت کنید

شرکت مخابرات ایران در راستای الکترونیکی کردن خدمات خود، از مشترکان خواست تا از این پس قبض مصرفی تلفن ثابت خود را به صورت پیامک دریافت کنند.

قبض تلفن ثابت خود را به صورت پیامک دریافت کنید

به گزارش خبرگزاری موج، در راستای الکترونیکی کردن امور و حذف کاغذ، شرکت‌ها به دنبال کاهش صدور قبض‌های کاغذی هستند. شرکت مخابرات ایران نیز این اقدام را در ماه‌های اخیر به صورت آزماشی انجام داده و اکنون با ارسال پیامکی از مشترکان خواسته تا برای دریافت قبض مصرفی تلفن ثابت خود به صورت پیامک اقدام کنند.

داوود زارعیانمعاون امور مشتریان شرکت مخابرات - چندی پیش تاکید بر تلاش برای حذف قبوض کاغذی گفت: یکی از اقدامات در راستای الکترونیکی کردن و حذف کاغذ، حذف قبوض است و ما حذف قبوض به مبنای کامل را تا پایان سال در برنامه داریم.

برای حدود شش میلیون مشترک در ۲۰ استان قبض الکترونیکی ارسال شد

قبض‌های چاپی دو ماه یک بار ارسال می‌شود، اما شرکت مخابرات ایران پس از صدور قبض تیر، از ماه مرداد برای برخی از مشترکان آزمایشی، ارسال قبض پیامکی به صورت ماهانه را آغاز کرد. بدین‌ترتیب در مردادماه برای اولین بار از طریق پیامک برای حدود شش میلیون مشترک در ۲۰ استان قبض ارسال شد. همچنین هزینه ارسال پیامک بر عهده مخابرات است.

زارعیان از ارزیابی عکس‌العمل‌ها و بازخوردها درباره ارسال پیامکی صورت‌حساب‌ها خبر داده بود. به نظر می‌رسد بازخوردها نسبت به این طرح مثبت بوده است؛ بنابراین طبق پیامک مخابرات که برای مشترکان ارسال شده، آنها اکنون می‌توانند جهت تکمیل پرونده و دریافت کارکرد قبض مصرفی تلفن ثابت خود به صورت پیامک، شماره تلفن ثابت خود را به شماره ۰۲۱۲۰۲۰ پیامک کنند.

همچنین شرکت مخابرات ایران برای تشویق مشترکان به پرداخت غیرحضوری صورت‌حساب‌ها از طریق سیستم‌های الکترونیک، امتیازی را برای آنان در نظر گرفته است. بدین ترتیب مشتریان پس از دریافت پیامک صورت‌حساب خود و پرداخت به صورت غیرحضوری می‌توانند از ۲۴ ساعت مکالمه رایگان درون‌شبکه استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ابوالحسن طاهری نژاد

    شرکت محترم مخابرات هرمزگان چرا بعد از گذشت 3 روز از پرداخت قبض تلفن ثابت من همچنان یکطرفه میباشد؟

  • محمدرضاعابدینی

    صورتحساب برای من ارسال نشده!

  • حسین

    با سلام لطفا قسمتی برای حذف شماره های تلفن ثابت قبلی در سایت اضافه شود تا در صورت نیاز حدف و یا تغییر دهیم الا مشکل بنده 2 شماره ثابت که قبض پیامکی دریافت می نمودم دیگر مستاجر آنجا نیستم و هنوز قبض آنجا برای بنده پیامک می آید و مشکل حذف هست چگونه شماره ثابت قدیمی حذف می شود .با تشکر

  • مرتض مرادیان خیبری

    پرداخت قبض تلفن ثابت بصورت پیامکی

  • رضا نضری

    تعداد بسیار زیادی از پیامک های تلفن پابت راکسانی دریافت میکنند که صاحب فعلی تلفن پابت نیستند اول مخابرات فکری برای این مشکل بکند

  • عاطفه

    اصلا من شماره ای ندادم نمیدونم چطور به شماره من پیام میاد؟خانه قبلی که زندگی میکردم چطور میشه حذفش کرد؟چرا باید به مخابرات مراجعه کنم من که فعالش نکردم این دیگه چه وضعشه؟

  • محمد

    قبض پیامکی باید شامل ریز هزینه ها باشه.
    نه اینکه فقط مبلغ بدهی رو بنویسه.

  • احمد

    باسلام
    لطفا به همراه ارسال پیامک هزینه عین قبض تلفن که ریز هزینه ها داخل آن درج شده برای مشتریان ارسال کنید تا مردم از چگونگی هزینه های پرداختی آگاهی داشته باشند

  • محمدصادق وفایی

    باسلام اینکه هزینه تلفن با پیامکی اعلام شود کافی نیست این حق مشترک است که از ریز هزینه های مندرج در قبض که بابت آنها وجهی پرداخت میکند مطلع شود .و اقدام مخابرات مبنی بر اعلام مبلغ قبض بدون ریز مبالغ کاملا یکسویه و بضرر مشترکه.لطفا ترتیبی اتخاذ شود که ریز هزینه ها قابل دسترس مشترک باشد.

  • mohammad

    .مردم کلی مشغله دارن فراموش میکنن قبض کاغذی رو پرداخت کنن چه برسه به قبض پیامکی
    باید یک پیامک هشتار در آخرین روز مهلت پرداخت به مشترک ارسال شود .

  • ماه

    حالا اگر مستاجری دریافت مسیج میکند و بعد از مدتی از این خانه رفته و میخواهد مسیج ان شماره قطع گردد چگونه عمل کند

  • حاجی

    مسخره س پیامک قبض برام ارسال نمیشه مردم روسرکارگذاشتین

  • شهرام

    مردم رو سر کار گذاشتید دوست ندارید این شماره ۰۲۱۲۰۲۰ اصلا قبض رو پیامک نمی کنه ظاهرا دوست ندارید قبضو به خاطر کرونا پرداخت کنیم ما هم خوشحال میشیم

  • مرتضی

    سلام پیامک ارسال نمیشه لطفا مسولین پیگیری کنند اشکال برطرف بشه
    قبلا که قبض به صورت کاغذی بود من به محض دریافت قبض مبلغ را پرداخت میکردم ولی اخیرا بعد اینکه تلفن ثابتم قطع شد یادم آمد که 4 ماه است هزینه رو پرداخت نکردم. لطفا رفع اشکال شده و با توجه به اینکه اطلاعیه مربوط به سال 96 است ، مجددا اطلاع رسانی شود تا همه از این امکان استفاده کنند

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه