English

معاون نظارت بر اجرای استاندارد:

با اعتماد به تولیدکنندگان می توانیم بند ۲۴ اقتصاد مقاومتی را اجرا کنیم

معاون نظارت بر اجرای استاندارد گفت: با اعتماد به تولیدکنندگان می توانیم بند ۲۴ اقتصاد مقاومتی را اجرا کنیم و از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بخواهیم قوانین استانداردسازی را رعایت کنند.

 با اعتماد به تولیدکنندگان می توانیم بند ۲۴ اقتصاد مقاومتی را اجرا کنیم

به گزارش خبرگزاری موج،   وحید مرندی مقدم امروز در همایشی که به مناسبت روز جهانی استاندارد برگزار شد، اظهار کرد: ایران در منطقه خاورمیانه مقام اول در زمینه استانداردسازی را دارد و در میان کشورهای جهان اسلام بعد از ترکیه در جایگاه دوم قرار دارد.

در کمیته ارزیابی و انطباق استاندارد بین الملل حضور داریم

وی با بیان اینکه وضعیت سازمان استاندارد ایران در استاندارد جهانی خوب است، افزود: در کمیته ارزیابی و انطباق استاندارد بین الملل حضور داریم.

معاون نظارت بر اجرای استاندارد ایران در خصوص تبیین اهداف و سیاست های سازمان استاندارد ایران گفت: با توجه به تاکیدهای مقام معظم رهبری در مورد درون زا و برون نگر بودن اقتصاد کشور، مدلی در زمینه استانداردسازی طراحی و ارائه شده است.

 

مرندی مقدم ادامه داد: مدلی با عنوان اظهاریه انطباق در کشور عرضه شد تا بر اساس آن واحدهای تولیدی مشمول استانداردهای اجباری به ارائه اظهاریه به سازمان استاندارد شوند.

 

وی رویکرد سازمان استاندارد را حمایت از تولید داخلی عنوان کرد و گفت: براساس اصل برائت اظهاریه های انطباق را به واحدهای تولیدی ارائه کرده ایم تا نسبت به استانداردسازی تولیدات خود اقدام کنند.

 

مرندی مقدم خاطرنشان کرد: با اعتماد به تولیدکنندگان می توانیم بند ۲۴ اقتصاد مقاومتی را اجرا کنیم و از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بخواهیم قوانین استانداردسازی را رعایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی