English

آمریکا به شرکت گوگل اجازه داد تا خدمات مخابراتی نسل چهارم را در پورتوریکو ارائه دهد

کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا به شرکت مادر تخصصی گوگل – آلفابت – اجازه داد تا خدمات مخابراتی نسل چهارم را با استفاده از بالن‌های ویژه در کشور طوفان زده پورتوریکو ارائه دهد.

آمریکا به شرکت گوگل اجازه داد تا خدمات مخابراتی نسل چهارم را در پورتوریکو ارائه دهد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ورج، این جزیره به تازگی از طوفان ماریا رهایی یافته و تا زمان بازسازی زیرساخت های مخابراتی این کشور قرار است بالن های گوگل وظیفه ارائه خدمات اینترنتی و ارتباطی را در آن بر عهده بگیرند.

علاوه بر جزیره پورتوریکو، ساکنان Virgin Islands آمریکا هم از این خدمات استفاده خواهند کرد. ارائه این خدمات به طور آزمایشی از 6 اکتبر تا 4 آوریل سال 2018 ادامه می یابد.

در قالب این طرح بالن های هلیومی دسترسی به خدمات مخابراتی LTE را ممکن کرده و از این طریق مردم می توانند با دوستان و آشنایان خود در تماس باشند و دولت نیز می تواند برای سازمان دهی خدمات امدادی بهتر تلاش کند و با دنیای خارج در تماس باشد.

هنوز مشخص نیست مساحت تحت پوشش این بالن ها چه میزان خواهد بود و چه تعداد بالن در قالب این طرح به کار گرفته می شود. بخش اعظم جمعیت 3.5 میلیون نفری پورتوریکو به علت توفان ماریا دچار آسیب شده و خانه هایشان تخریب شده است. همچنین 90 درصد از دکل های مخابراتی در این کشور تخریب شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه