English

برگزاری هفدهمین همایش سیاست‌های توسعه مسکن

کارگروه حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشجویان معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی هفدهمین همایش سیاست‌های توسعه مسکن در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی مستقر خواهد بود.

 برگزاری هفدهمین همایش سیاست‌های توسعه مسکن

به گزارش خبرگزاری موج، کارگروه حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشجویان معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با هدف ارائه توضیحات و همکاری برای حمایت مادی و معنوی از پایان‌نامه و رساله‌های دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در هفدهمین همایش سیاست‌های توسعه مسکن در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی مستقر خواهد بود.

بنا بر این گزارش در این همایش که در 18 و 19 مهرماه برگزار خواهد شد، اساتید و دانشجویان حضور فعال خواهند داشت و کارگروه حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشجویان معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، 34 اولویت پژوهشی خود را برای حمایت مادی و معنوی اعلام کرده است.

نظام بهینه مالیات‌های بخش مسکن، امکان‌سنجی و شیوه‌های عملیاتی کردن ابزارهای نوین تامین مالی در بخش مسکن، بازار رهن مسکن در ایران (راه‌اندازی و توسعه بازار رهن، مشکلات و موانع و راه کارها)، صندوق‌های پس‌انداز مسکن در ایران، نظام بهینه تخصیص یارانه در بخش مسکن و صندوق‌های زمین و ساختمان در ایران از جمله اولویت‌های پژوهشی ذکر شده است.

حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشجویان معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، دیگر اولویت‌های پژوهشی خود را ساماندهی مشاورین املاک، الزامات و روش‌های ایجاد نظام اجاره‌داری حرفه‌ای در کشور، نقش کاداستر شهری در برنامه‌ریزی‌های مربوط به مسکن شهری، بررسی عوامل موثر بر نیاز به مسکن با تاکید بر مسائل اجتماعی و جمعیتی، تاثیر متغیرهای اقتصاد کلان بر بازار مسکن و تامین مسکن گروه‌های کم‌درآمد اعلام کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی