English

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد

تأمین ۲۰ هزار میلیارد تومان از منابع بانکی برای اجرای طرح توسعه اشتغال

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تأمین 20 هزار میلیارد تومان از منابع بانکی برای اجرای طرح توسعه اشتغال فراگیر مورد تأکید قرار گرفت.

تأمین 20 هزار میلیارد تومان از منابع بانکی برای اجرای طرح توسعه اشتغال

به گزارش خبرگزاری موج، اوایل مهر نشست مشترک علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران عامل بانک‌ها با موضوع بررسی شیوه نامه پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغالزای برنامه اشتغال فراگیر،  در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد که بر این اساس، نمایندگان و مدیران عامل بانک‌ها پس از ارائه نقطه نظرات، آمادگی کامل خود را برای اجرای برنامه اشتغال فراگیر اعلام کردند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست مشترک گفت: از طریق اجرای برنامه اشتغال فراگیر و ایجاد اشتغال در قالب برنامه‌های عمومی رشد اقتصادی، می‌توان به هدف نزدیک شد. 

ربیعی، از اجرای آموزش‌های توجیهی منطقه‌ای در خصوص تسهیل در شیوه اجرای برنامه اشتغال فراگیر خبر داد و گفت: هریک از اعضای بانکهای عامل، نقطه نظرات خود را در مورد شیوه اجرای برنامه اجرای اشتغال فراگیر اعلام کردند که در مرحله اول، بانکها شیوه پرداخت تسهیلات را به شعب استانی ابلاغ خواهند کرد.

پیش از این نیز نشستی در سازمان برنامه و بودجه با حضور مسئولان دولتی از جمله وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس کل بانک مرکزی و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید برگزار شد و در آن لزوم تأمین 20 هزار میلیارد تومان از منابع بانکی برای اجرای طرح توسعه اشتغال فراگیر مورد تأکید قرار گرفت.

در همین راستا علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم آغاز کار ساخت مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت گفت: برنامه وزارت کار برای توسعه اشتغال نهایی شده است.

وی ادامه داد: در چارچوب برنامه توسعه اشتغال از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی 50 درصد از200 هزار میلیارد ریال در نظر گرفته شده به این منظور، به بانکها ابلاغ شده است. تلاش می کنیم اعتبارات یارانه ای بخش توسعه اشتغال نیز به این مهم اختصاص یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه