English

از امروز؛

شرکت چینی ایران به بازار پایه فرابورس درج شد

شرکت چینی ایران از امروز به عنوان دویست و هشتاد و سومین نماد معاملاتی، در فهرست نرخ‌های بازار پایه فرابورس ایران درج شد.

شرکت چینی ایران به بازار پایه فرابورس درج شد

به گزارش خبرگزاری موج، به استناد تبصره ماده 36 احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و موافقت کمیته درج فرابورس، شرکت چینی ایران از امروز به عنوان دویست و هشتاد و سومین نماد معاملاتی، در فهرست نرخ‌های بازار پایه فرابورس ایران درج شد.

این شرکت با نماد معاملاتی "کچینی" در گروه کاشی و سرامیک، زیرگروه تولید گل و سرامیک ساختمانی روی تابلوی بازارپایه فرابورس رفته است.

بر پایه این گزارش؛ شرکت چینی ایران از فروردین 70 با قیمت 771 تومانی هر سهم وارد بورس شد و حالا پس از 26 سال از جمع بورس نشین‌ها اخراج شده است.

همچنین شرکت چینی ایران با سرمایه 16.7 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شده بود و به عنوان صنعت مادر در تامین بخش عمده مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات چینی مظروف، چینی بهداشتی، کاشی و سرامیک شناخته شده اما طبق مصوبه هیات پذیرش اوراق بهادار، نماد این شرکت از 10 آبان سال گذشته به دلیل ابهام در ارائه اطلاعات بسته مانده است و به همین دلیل به بازار پایه فرابورس منتقل شده است.

گفتنی است بنیاد مستضعفان با 50 درصد و سرمایه گذاری ملی ایران با 7.5 درصد، در ترکیب سهامداری این شرکت حضور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه