English

امضای تفاهم‌نامه فنی‌و حرفه‌ای با یک شرکت خودرو ساز

امضای تفاهم‌نامه که قرار بود با حضور معاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شود، با حضور قائم مقام سازمان انجام شد.

امضای تفاهم‌نامه فنی‌و حرفه‌ای با یک شرکت خودرو ساز

به گزارش خبرگزاری موج، امضای این تفاهم‌نامه که قرار بود با حضور معاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شود، با حضور قائم مقام سازمان انجام شد و برخلاف اعلام قبلی، محمدعلی سازگارنژاد در این مراسم غایب بود. 

 مسئولان حاضر در این نشست، از شرکت‌ خودروسازی و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اعلام کرده‌اند که در کل کشور 32 کارگاه آموزشی با آخرین تجهیزات و امکانات تجهیز خواهد شد تا تعمیرکاران سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و منابع انسانی کشور در آن به آموزش‌های مهارتی بپردازند. 

در این مراسم، قادری یکی از مسئولان این شرکت خودروسازی با اشاره به یکی از مشکلات و چالش‌های بزرگ بازار کار، اظهار داشت: نبود منابع انسانی دارای مهارت از مشکلات اساسی این شرکت است، به طوری که باید سازوکاری فراهم می‌شد تا افراد آموزش‌های مورد نیاز این صنعت را دریافت کنند. 

وی افزود: هم‌اکنون برخی از کارشناسان فنی، برق‌کار و مکانیک پس از آنکه به سطحی از دانش مهارتی می‌رسند، به طور مستقل کار می‌کنند و از مجموعه منفک می‌شوند؛ هم‌اکنون 2 هزار نفر در این شرکت در دوره‌های فنی مشغول به کار هستند و نیاز داریم تا افراد بیشتری را جذب کنیم. 

قادری تصریح کرد: به همین مناسبت مراکزی از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور را تجهیز می‌کنیم تا براساس نیاز کار بازارهای کشور، افراد آموزش‌های لازم را ببینند و پس از آن در این صنعت مشغول به کار شوند، بنابراین فضای خوبی ایجاد شده تا کمبود منابع انسانی دارای مهارت را جبران کنیم و در این باره برنامه‌ریزی داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه