English

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی؛

۸۰ درصد طلب گندمکاران استان گلستان پرداخت شده است

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی گفت: مجموع بهای گندم خریداری شده از گندم کاران استان گلستان ۱۴ هزار و ۴۷۳ میلیارد ریال است که تاکنون ۱۱ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال معادل ۸۰ درصد پرداخت شده است.

80 درصد طلب گندمکاران استان گلستان پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری موج، یزدان سیف با اشاره به اینکه تاکنون ۸ میلیون و ۸۶۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی خریداری شده است، افزود: بهای گندم خریداری شده تا امروز ۱۱۵ هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۸۰ هزار و ۵۰ میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

وی گفت: از مجموع بهای گندم خریداری شده حدود ۳۰ درصد باقی مانده است که تا پایان مهر پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران افزود: روز گذشته نیز ۱۰۰ میلیارد تومان از سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت طلب گندمکاران دریافت شد.

سیف درباره پرداخت طلب گندمکاران استان کردستان گفت: ۵۲۰ هزار و ۱۱۳ تن گندم از گندمکاران این استان به ارزش ۶۸۰۰ میلیارد ریال خریداری شده و تاکنون ۳۴۱۰ میلیارد ریال معادل ۵۰ درصد پرداخت شده است.

وی میزان خرید گندم از استان گلستان را یک میلیون و ۱۰۵ هزار و ۵۲۲ تن اعلام کرد و افزود: مجموع بهای گندم خریداری شده از گندم کاران این استان ۱۴ هزار و ۴۷۳ میلیارد ریال است که تاکنون ۱۱ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال معادل ۸۰ درصد پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران تاکید کرد: ۵۰ درصد طلب گندمکاران مناطق سردسیری نیز تاکنون پرداخت شده است که تا پایان فصل برداشت درمهرماه به طور کامل تسویه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه