English

وزیر جهاد کشاورزی در بیست و نهمین مراسم جنگ جهاد:

امروز مصداق خدمت تلاش برای رفع مشکلات مردم است

وزیر جهاد کشاورزى گفت:رسیدگی به امور رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس که بهترین فرصت های زندگی را برای خدمت در جبهه ها از دست داده اند، یک وظیفه است.

امروز مصداق خدمت تلاش برای رفع مشکلات مردم است

به گزارش خبرنگار اقتصادى موج،وزیر جهادکشاورزى در بیست و نهمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره کسانی که با روحیه ایثارگری و خدمت برای کشور افتخار آفریده اند افزود:پاسداشت این سرمایه ها امری ضروری است و خدمت به مردم از بالاترین عبادات در پیشگاه خداوند مى باشد

محمود حجتى خاطر یاد آور شد:خدمت در دوران دفاع مقدس، نقش آفرینی در جبهه های حق علیه باطل بود ولى امروز مصداق خدمت تلاش برای رفع مشکلات مردم است.

وى تصریح کرد:رسیدگی به امور رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس که بهترین فرصت های زندگی را برای خدمت در جبهه ها از دست داده اند، یک وظیفه است.

حجتی با بیان اینکه اطلاعات رزمندگان و ایثارگران جهادگر برای ارائه خدمت بهتر به آنان و خانواده هایشان باید ساماندهی شود گفت:همه ما ظرفیت ها و توانمندی های زیادی برای خدمت داریم و در صورت مشارکت با هم این ظرفیت ها و توانمندی ها چند برابر و امکان ارائه خدمت و حل مشکلات مردم بیشتر فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزارى موج،در پایان این مراسم وزیرجهاد کشاورزی و دکتر امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور، از تمبر یادبود جهادگران شهید - سرداران رشید اسلام، هشت کتاب ویژه شهدای جهادگر و نرم افزار چندرسانه ای سنگرسازان بی سنگر رونمایی و از خانواده های شهیدان خرامین، بختیاری نسب و لچیانی با اهدای لوح تقدیر کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه