English

مقام مسئول در راه آهن تأکید کرد؛

شرکت‌های ریلی در کیفیت خدمات مسافری تجدیدنظر کنند

مدیرکل نظارت بر خدمات مسافری راه آهن گفت: شرکت های ریلی باید در کیفیت خدمات مسافری تجدید نظر کرده و در جهت بهبود آنها گام بردارند.

شرکت‌های ریلی در کیفیت خدمات مسافری تجدیدنظر کنند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شرکت راه‌آهن، جلسه هم‌اندیشی بررسی راهکارهای ارتقاء کیفیت خدمات قطارهای مسافری با حضور مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن، معاونان مربوطه، مدیرکل راه‌آهن تهران، معاونان مدیرعامل شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی و جمعی از نماینده‌های شرکت‌های خدمات مسافری در اداره کل راه‌آهن تهران برگزار شد.

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری در این نشست، حضور پیگیرانه کمیته‌ها و نظارت بیش‌ازپیش بر بهداشت و عملکرد خدمات مسافری توسط شرکت‌های پیمانکار را خواستار شد و بیان داشت: تمام فرایندها و دستورالعمل‌هایی که در این خصوص وجود دارد باید توسط کمیته‌ها پیگیری شود و هرکجا که به اصلاح فرایند نیاز بود اعلام شود تا مجموعه راه‌آهن نسبت به برطرف کردن آن‌ها اقدام کند.

علی کاظمی‌منش، قیاس شرکت‌های مسافری را باهم، تنها برای اطلاع از نحوۀ خدمات‌دهی آن‌ها عنوان کرد و تأکید کرد: مطمئناً شرکت‌ها در وضعیت مشابهی قرار ندارند بلکه نکته‌ای که در این‌گونه جلسات از خدمات‌دهی شرکت‌ها عنوان می‌شود بیشتر برای آشنا شدن با عملکردهاست و مطرح کردن این موارد می‌تواند کمک کند تا در کیفیت خدمات خودمان تجدیدنظر کرده و در جهت بهبود آن‌ها گام برداریم.

وی برگزاری جلسات با حضور نماینده‌های شرکت‌های پیمانکار را برای حل مشکلات و رسیدن به یک وفاق جمعی عنوان کرد و اظهار داشت: شنیدن نقطه نظرات و سخنان نماینده‌های شرکت‌ها می‌تواند ما را در شناخت هر چه‌بهتر نقاط ضعف و قوتمان یاری کند. همان‌طور که در این چند ماه اخیر با مطرح‌شدن بعضی مشکلات، آن‌ها را شناسایی و رفع کردیم.

در این جلسه حاضران ضمن تأکید بر برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم در راستای ارتقای کیفیت قطارهای مسافری، خواستار رفع برخی مشکلات حوزه زیرساخت شدند.

توجه به کیفیت به‌عنوان عامل مؤثر بر تعیین سهم بازار از دیگر نکاتی بود که حاضران در جلسه بر آن تأکید داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه