English

مدیرعامل کشتیرانی:

شرکت کشتیرانی ایران یک میلیارد دلار قرارداد با بیمه های اتکایی بین المللی امضا کرد

مدیرعامل شرکت کشتیرانی با اشاره به ارتباطات گسترده جهانی این شرکت در پسابرجام گفت: در حال حاضر ناوگان این کشور پوشش بیمه ای یک میلیارد دلاری دارد.

شرکت کشتیرانی ایران یک میلیارد دلار قرارداد با بیمه های اتکایی بین المللی امضا کرد

به گزارش خبرگزاری موج، محمد سعیدی در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی با بیان اینکه سازمان جهانی دریانوردی (IMO) از سال ۱۳۷۸ هر ساله یک روز را به عنوان روز دریانوردی انتخاب و در هر سال سوالی را برای این روز تعیین می کند، گفت: هیچ گاه در این شعارها اهمیت موضوع حفاظت از محیط زیست حذف نشده است. در شعار امسال نیز بحث بنادر، کشتی و ارتباط با مردم مورد تاکید واقع شده است.

مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، تجارت دریایی را به دلیل ارزان بودن تجارت نخست جهان دانست و افزود: دو سوم جمعیت جهان در حاشیه دریاها زندگی می کنند ضمن اینکه ۸۰ درصد شهر های تجاری مهم دنیا در کنار دریاها قرار دارند.

وی با اشاره به توسعه قابل قبول بنادر در کشور و ظرفیت های گسترده حمل و نقل، شیلات و صنعت در دریاهای جنوب و وجود ۴۷۰۰ کیلومتر ساحل در جنوب کشور گفت: شهرهای بندری جنوب امکان تامین آب شرب از دریا را دارا هستند که نتیجه آن توسعه شهرهای ساحلی خواهد بود.

سعیدی بنادر ایمن، کارآمد و پیشرفته و نیروی انسانی آموزش دیده دریانوردی را از عوامل رشد حمل و نقل دریایی کشور ذکر و اعلام کرد: توجه به صنایع دریایی عامل اصلی اشتغال دریامحور است. در سال های اخیر به دلیل اهمیت مسائل زیست محیطی، نوسازی ناوگان دریایی رونق گرفته است.

مدیرعامل شرکت کشتیرانی اقبال به مشاغل دریایی و دریانوردی را رو به کاهش معرفی کرد و ادامه داد: ترغیب مردم به مشاغل دریایی در گرو ترویج فرهنگ دریایی با تمرکز بر سرمایه گذاری در این حوزه است. ضمن اینکه توجه به پرورش نیروهای دریایی کارآمد به صادر کردن این نیروها به سایر کشورها می انجامد.

وی ناوگان این شرکت را از نمونه های موفق پسابرجام دانست و افزود: در حال حاضر شرکت کشتیرانی سهم خود را از تجارت جهانی دریایی بازیافته است، این شرکت با موسسات رده بندی دنیا ارتباط داشته و یک میلیارد دلار قرارداد با بیمه های اتکایی بین المللی به امضا رسانده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: شرکت کشتیرانی ایران در حال حاضر عضو هیات مدیره کلوپ لندن و به همراه شرکت ملی نفت کش عضو هیات مدیرهBV  پاریس است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه