English

۲ هواپیمای ناخوانده در فرودگاه اصفهان

2 پرواز مسیر اهواز - تهران و مشهد - تهران به دلیل حادثه در فرودگاه مهرآباد تهران و بسته شدن باند این فرودگاه در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان فرود آمدند.

2 هواپیمای ناخوانده در فرودگاه اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج، 2 پرواز مسیر اهواز - تهران و مشهد - تهران به دلیل حادثه در فرودگاه مهرآباد تهران و بسته شدن باند این فرودگاه در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان فرود آمدند.
روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان شامگاه چهارشنبه اعلام کرد: به دلیل ترکیدن لاستیک هواپیمای ایران ایرتور و بسته شدن باند فرودگاه مهرآباد، پروازهای شماره 831 مسیر اهواز - تهران و 601 مشهد - تهران هواپیمایی آسمان به سمت اصفهان تغییر مسیر دادند.

بر اساس این گزارش، پرواز مسیر اهواز - تهران ساعت 21 و پرواز مسیر مشهد - تهران ساعت 21 و 5 دقیقه در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشستند.
مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی استان اصفهان نیز شامگاه چهارشنبه به ایرنا گفت: مشکل باند فرودگاه مهر آباد تهران هم اکنون حل شده اما 2 پرواز مذکور ( تا لحظه مخابره خبر ) هنوز در باند فرودگاه اصفهان هستند.

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای 2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با10 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

این فرودگاه که در مرکز کشور قرار دارد، به عنوان مُعین فرودگاه های کشور عمل می کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری، اورژانسی و هدایت شده است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه