English

نماینده زنجان در مجلس؛

کاسپین به قوه قضائیه رفت

نماینده زنجان در مجلس از دیدار امروز خود با رئیس مجلس درباره طرح سؤال از رئیس‌جمهور و وعده هیأت‌رئیسه مجلس مبنی بر ارجاع گزارش کمیسیون اقتصادی درباره کاسپین به قوه قضائیه خبرداد.

کاسپین به قوه قضائیه رفت

به گزارش خبرگزاری موج، علی وقفچی نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در جلسه علنی دیروز اعتراض شدیدی به هیأت رئیسه مجلس به واسطه تعلل در اعمال ماده 236 آیین‌نامه داخلی پارلمان درباره گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد موسسه مالی اعتباری کاسپین داشته است، گفت: دوستان هیأت رئیسه وعده دادند تا امروز قطعا موضوع را به قوه قضائیه ارجاع خواهند داد.

وی با ابراز بی اطلاعی از عدم اعمال ماده 236 درباره گزارش کمیسیون اقتصادی درباره کاسپین و ارسال نشدن آن به قوه قضاییه تاکنون با وجود گذشت چند هفته از تصویب آن در مجلس، اظهار داشت: به اعتقاد من در این باره کوتاهی شده است و نشانه این است که مجلس اقتدار لازم را در این زمینه ندارد و به ویژه هیأت رئیسه محترم در این زمینه قصور به خرج داده است.

نماینده مردم زنجان در مجلس با اعلام اینکه عصر امروز احتمالاً ملاقاتی با علی لاریجانی رئیس مجلس درباره طرح سؤال از رئیس‌جمهور در صحن با موضوع مشکلات سپرده‌های مردم در مؤسسات مالی خواهد داشت، ابراز امیدواری کرد هر دو موضوع طرح سؤال از رئیس‌جمهور در صحن و اعمال ماده 236 آیین‌نامه داخلی مجلس درباره کاسپین به نتیجه برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه