English

فضایی ایجاد شود تا دست دلالان بازار کشاورزی قطع شود

معاون علمی فناوری رئیس‌جمهور گفت: باید فضایی ایجاد شود تا دست دلالان از بازار کشاورزی قطع شود، و اگر محصولات کشاورزی به صورت مستقیم بازاریابی شده و به دست مشتریان برسند، دیگر برنج‌کاران و باغداران متضرر نمی‌شوند.

فضایی ایجاد شود تا دست دلالان بازار کشاورزی قطع شود

به گزارش خبرگزاری موج، سورنا ستاری امروز، 7 شهریورماه در حاشیه افتتاح طرح اضطراری آبرسانی به شهرهای الف مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانش موجب برطرف شدن مشکلات مازندران می‌شود، هر اندازه که دانش بومی در منطقه تقویت شود، پیشرفت حاصل می‌شود.

وی با تاکید بر نفوذ دانش در حوزه کشاورزی، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بسیاری در جوانان عضو شرکت‌های دانش‌بنیان نهفته است. چه بسا اگر اعضای شرکت‌های دانش‌بنیان این فرصت را داشته باشند که بر روی مشکلات استان خود متمرکز شوند، بسیار موثر خواهند بود، البته این امر نیاز به حمایت دارد.

معاون علمی‌وفناوری رئیس‌جمهور با بیان اینکه هدف اصلی باید در زمینه رفع مشکلات استان باشد، افزود: کشاورزی، صنعت و محیط زیست از جمله بخش‌های مشکل‌دار استان مازندران هستند که نیاز به ورود علمی جوانان دارند.

وی با اشاره به اینکه باید فضایی ایجاد شود تا دست دلالان از بازار کشاورزی قطع شود، گفت: اگر محصولات کشاورزی به صورت مستقیم بازاریابی شده و به دست مشتریان برسند، دیگر برنج‌کاران و باغداران متضرر نمی‌شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه