English

هشدار به متقاضیان مسکن مهر پردیس

روابط عمومی شرکت عمران پردیس با ارسال پیامکی به متقاضیان مسکن مهر این شهر اعلام کرد از فعالیت‌ها و اطلاعیه‌های این شرکت فقط از طریق کانال تلگرامی شرکت عمران پردیس مطلع شوند.

هشدار به متقاضیان مسکن مهر پردیس

به گزارش خبرگزاری موج، روابط عمومی شرکت عمران پردیس با ارسال پیامکی به متقاضیان مسکن مهر برای جلوگیری از کلاهبرداری به متقاضیان هشدار داد.

در متن پیامک آمده است؛ «متقاضی گرامیمسکن مهر... «از این پس با مراجعه به کانال تلگرامی شرکت عمران شهر جدید پردیس به آدرس t.me/pardisnewcity1 از تمامی فعالیت‌ها و اطلاعیه‌های این شرکت مطلع گردید».

تاکید می‌گردد شرکت عمران پردیس در خصوص اخبار و اطلاعاتی که در شبکه‌های اجتماعی دیگر منتشر می‌شود هیچگونه مسئولیتی ندارد. روابط عمومی شرکت عمران پردیس.»

به تازگی دادستان عمومی پردیس نیز از دستگیری 6 دلال مسکن مهر خبر داده است.

بازار مسکن

حیدری در این‌باره گفته است؛ «متهمین موصوف با راه‌اندازی چند شبکه اجتماعی از جمله شبکه اجتماعی تلگرام با نشر اکاذیب و خبرهای دروغ و با تحریک افرادی که دارای سهام مسکن مهر بودند در نظم عمومی اخلال به وجود می‌آوردند. این افراد مبادرت به تجمع‌های غیرقانونی می‌کردند. فعلا 6 نفر از دلالان مسکن مهر دستگیر شده‌اند و افراد دستگیر شده از محل خرید و فروش مسکن مهر به منافع مالی می‌رسیدند.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه