English

افزایش ۸۳ هزار واحدی شاخص بورس

در معاملات امروز بازار سرمایه تعداد یک هزار و 205 سهم اوراق بهادار به ارزش 2 میلیارد و 626 میلیون و 782 هزار ریال در بیش از 44 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

افزایش 83 هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش خبرگزاری موج، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با 127 واحد رشد به پله 83 هزار و 12 واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد یک هزار و 205 سهم اوراق بهادار به ارزش 2 میلیارد و 626 میلیون و 782 هزار ریال در بیش از 44 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص آزاد شناور 196 واحد، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) 41 واحد، شاخص بازار اول با 171 واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) 51 واحد، شاخص کل (هم‌وزن) 67 واحد رشد و شاخص بازار دوم 170 واحد کاهش همراه بود.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز بانک ملت، به پرداخت ملت با روند نزولی و نمادهای آلومنیوم ایران، ایران خودرو، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، مس شهید باهنر با روند صعودی به کار خود پایان داد.

بورس3

معاملات بازار فرابورس

شاخص بازار فرا‌بورس با رشد کمتر از یک واحدی در پله 947 واحدی رسید.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد 331 هزار و 734 سهم اوراق بهادار به ارزش 2 میلیارد و 563 میلیون و 867 هزار ریال در بیش از 32 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نمادهای آیته داده پرداز، شرکت مواد ویژه لیا با روند منفی و نمادهای مبین وان کیش، سرمایه گذاری مس سرچشمه، سهامی ذوب آهن اصفهان، توکا رنگ سپاهان، شرکت آهن و فولاد ارفع با روند مثبت به کار خود پایان داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه