English

رئیس دفتر ریاست جمهوری؛

بخش خصوصی، نیازمند حمایت دولتی

رئیس دفتر ریاست جمهور گفت: بخش خصوصی نیازمند حمایت برای شروع فعالیت و پیش روی است.

بخش خصوصی، نیازمند حمایت دولتی

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: خوشحالم که در طول فعالیت کاری خود میان بخش دولتی و خصوصی تفاوتی قائل نبودم، چراکه بخش خصوصی نیازمند حمایت برای شروع فعالیت و پیش روی است.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم در مراسم معارفه آذری جهرمی و تقدیر از زحمات چهار ساله خود در وزارت ارتباطات گفت: در چهارسال گذشته کارهایی که انجام شده است محصول کار تیم وزارت ارتباطات بود اما اگر مشکلاتی بوده است من به شخصه مسئولیت آن را به عهده می گیرم.

وی اظهار کرد: از همه فعالیت هایی که در طول این چهار سال انجام شده است تشکر و قدردانی می کنم، علی الخصوص از همکاران بخش خصوصی که به ما اعتماد کردند.

وی با اشاره به اینکه در برخی از اهدافی که در سال 92 طراحی کرده بودیم موفق شده ایم، افزود: اما نباید به شرایط فعلی راضی باشیم و لازم است در جهت خدمت به کشور و مردم تلاش و فعالیت خود را بیشتر کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور با تقدیر از خانواده سرافراز شهید حججی گفت: خوشبختانه در ایران اسلامی، مردمانی فهیم و ایثارگر داریم، پدران و مادرانی هستند که فرزندانی همچون شهید حججی را تربیت می کنند و ما مسئولان هر چه کار کنیم باز هم به این مردم بدهکار هستیم.

واعظی درباره اعتماد خود و دولت به آذری جهرمی گفت: در برخی گروه ها و جریان ها شاهد ناسپاسی نسبت به این مهندس جوان بوده ایم که در دوران رأی گیری مجلس در شبکه های اجتماعی به فعالیت های غیر واقعی پرداختند و من شهادت می دهم همه اینها درست نیست و کار غیراخلاقی درباره ایشان انجام شده است.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: آن چیزی که مهم است جهرمی، فردی دلسوز،‌ متدین، با انگیزه و علاقمند و مسئول نسبت به کارشان هستند و امیدوارم به عنوان اولین وزیر جوان بعد از انقلاب، راه را برای همه جوانان کشور باز کنند و موفقیت ایشان در آینده، برای من روشن است.

واعظی با تاکید بر اینکه نباید منتظر کابینه برای حضور جوان ها باشیم ادامه داد:‌ باید در تمام وزارتخانه ها و دستگاه ها از جوانان فعال استفاده شود.

وی با ابراز تشکر از شورای عالی فضای مجازی و فیروزآبادی تصریح کرد:‌ از اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور تشکر می کنم چراکه همیشه دعوت ما را لبیک گفتند و در جلسه شورای فناوری اطلاعات،‌ صبورانه و با دقت نظر تمام مسائل را دنبال می کردند.

واعظی در پایان تصریح کرد : هم بخش خصوصی و هم وزارت ارتباطات آماده است با یک مدیر جوان جهش خوبی داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه