English

تسهیلات خرید مسکن ۸۰هزار تومانی شد

امروز قیمت اوراق استفاده از تسهیلات مسکن به کانال 80 هزار تومانی رسید.

تسهیلات خرید مسکن 80هزار تومانی شد

به گزارش خبرگزاری موج، قیمت امروز اوراق مسکن در محدوده 75 تا 80 هزار تومان بود و بیش‌ترین قیمت را امتیاز تسهیلات مسکن اردیبهشت‌ماه 96 در نماد تسه 9601 و خردادماه 96 با 80 هزار تومان و کم‌ترین قیمت را امتیاز تسهیلات مسکن آبان‌ماه 95 در نماد 95081 با قیمت 75 هزار و 509 تومان ثبت کردند.

روز گذشته نیز کم‌ترین قیمت مربوط به تسه 94061 با قیمت 76 هزار و 129 تومان و بیش‌ترین قیمت مربوط به تسه 95061 با 78 هزار و 816 تومان بود.

اوراق تسهیلات مسکن امتیازی است که فرد متقاضی دریافت وام مسکن بانک مسکن باید از فرد انتقال دهنده وام خریداری کند که در بازار فرابورس معامله می‌شود و یا متقاضیان می‌توانند آن را از شعب بانک مسکن خریداری کنند.

با هر برگ اوراق تسهیلات مسکن می‌توان به مبلغ 500 هزار تومان از بانک مسکن وام دریافت کرد و برای دریافت وام 60 میلیون تومانی باید 120 برگه اوراق خریداری شود.

هرچند قیمت اوراق در بازار متفاوت است اما کارکرد آنها هیچ تفاوتی با هم ندارد و با هر اوراق تنها می‌توان به مبلغ 500 هزار تومان وام دریافت کرد. البته علت تفاوت قیمت نمادهای اوراق تسهیلات مسکن مربوط به اعتبار باقیمانده آنها است و هرچه اعتبار باقیمانده بیشتر طبیعتاً قیمت آن هم بیشتر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه