English

وزیر نفت:

کسی حاضر نیست خانه ۱۰۰ میلیاردی زنجانی را بخرد

وزیر نفت با اشاره به طلب ۴ میلیارد دلاری وزارت نفت از بابک زنجانی گفت: کسی حاضر نیست خانه ۱۰۰ میلیاردی زنجانی را بخرد.

کسی حاضر نیست خانه ۱۰۰ میلیاردی زنجانی را بخرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خانه ملت، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در تشریح میزان طلب وزارت نفت از بابک زنجانی، اظهار داشت: رقمی که در حکم اولیه بابک زنجانی حدود ٢ میلیارد دلار آمده با آنچه نظر وزارت نفت بوده متفاوت است و وزارت نفت آن را تکمیل می‌کند، چرا که از نظر وزارت نفت این بدهی حدود ۴ میلیارد دلار با احتساب خسارت بوده که حدود ٢.٧ میلیارد دلار اصل بدهی است.

وی افزود: پول بابک زنجانی پول وزارت نفت نبوده چرا که این پول از بانک‌ها قرض گرفته شده و تمام این سال‌ها سود آن پرداخت شده و در آینده نیز باید سود آن توسط وزارت نفت پرداخت شود.

زنگنه با بیان اینکه تمام مبلغی که به وزارت نفت پرداخت شده حدود ٢ هزار میلیاد تومان است، ادامه داد: البته رقم کارشناسی این اموال حدود ۲ هزار میلیارد تومان بوده است، اما برای فروش کسی اموال بابک زنجانی را نمی‌خرد، چه کسی اکنون منزل ۱۰۰ میلیارد تومانی و یا ویلای بابک زنجانی را می‌خرد؟

وی با بیان اینکه اینها اموالی نبوده که به راحتی به پول نقد تبدیل شوند، یادآور شد: وزارت نفت احتیاجی به این اموال همانند مجموعه ساختمانی در جماران، ویلا در لواسان، هتلی در کیش و هتل نیمه‌تمام در قشم نداشته و این اموال برای وزارتخانه کارایی ندارد.

وزیر نفت در پایان خاطرنشان کرد: وزارت نفت اکنون اموال را قبول کرده و گرفته است، اما این ۲ هزار میلیارد تومان اموالی که از سوی وزارت نفت گرفته شده قابل تبدیل به ۲ هزار میلیارد تومان نقدینگی نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • محمد فاضل پور

    من میخرم به حضرت علی البته وقتی بزرگ شدم تلاش میکنم میخرم!!

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی