English

در گمرک بازرگان؛

۱۳۸۳ قلم کالای پزشکی قاچاق از بدن سه مسافر کشف شد

ماموران گمرک در تازه‌ترین عملیات مبارزه با قاچاق موفق به کشف ۱۳۸۳ قلم کالای پزشکی از بدن سه مسافر زن شدند.

۱۳۸۳ قلم کالای پزشکی قاچاق از بدن سه مسافر کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج، گمرک ایران اعلام کرد: سه مسافر زن روز گذشته قصد داشتند پس از عبور از مرز گور بلاغ ترکیه از طریق مرز بازرگان وارد کشورمان شوند که ماموران گمرک ایران نسبت به وضعیت ظاهری این مسافران مشکوک شدند و بازرسی‌های بیشتری از این مسافران انجام شد.

ماموران گمرک بازرگان موفق به کشف انواع کالای پزشکی از بدن این مسافران شدند که این مسافران قصد داشتند به صورت قاچاق وارد کشورمان کنند.

ماموران گمرک در بازرسی از این سه مسافر زن ورودی موفق شدند در مجموع ۶۳۸ عدد کیسه کلوستمی بگ، ۷۲ عدد ثابت نگهدارنده کیسه کلوستمی، ۸۰ عدد چسب زخم استریلیزه شده، ۲۳ عدد کرم و ژل پزشکی و ۵۷۰ عددآمپول سقط جنین و بدنسازی کشف و ضبط کنند.

کشفیات انواع کالای قاچاق با تلاش ماموران گمرک در سال گذشته به کمک سامانه‌های الکترونیکی؛ تجهیزات پیشرفته کنترلی از جمله دستگاههای ایکس ری کامیونی؛ سگ‌های مواد یاب و کالایاب و همچنین ارتقای سطح آموزش ماموران در خصوص نحوه جاسازی و قاچاق کالا در مجموع ۵۶ درصد افزایش داشته است.

گمرک ایران در حال حاضر بر اساس ارزیابی نهادهای بین المللی در کشف انواع کالای قاچاق رتبه دوم و در کشف انواع مواد مخدر و پیش ساز‌ها رتبه اول دنیا را در اختیار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه