English

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

وزارت راه و شهرسازی جزئیات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی روزهای چهارشنبه ۱۱ تا یک شنبه ۱۵ مرداد ماه را اعلام کرد.

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ۶ صبح روز شنبه از محورهای کرج – چالوس، هراز – فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۳ روز جمعه  از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

همچنین از ساعت ۱۲ روز شنبه تا یک بامداد روز یکشنبه تردد از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه بوده و با اعلام پلیس راه از ساعت ۱۵ روز شنبه تا یک بامداد روز یک شنبه تردد از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

همچنین در محور هراز از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز شنبه، تردد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام پلیس راه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آمل به آب اسک(محدوده مشا) یک طرفه خواهد بود.

تردد وسائل نقلیه سنگین نیز در طول این روزها محدودیت‌هایی خواهد داشت. بر این اساس تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور چالوس ممنوع است. در محور هراز در کنار ممنوعیت تردد تریلر، تردد کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و ۸ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه،  جمعه و شنبه  ممنوع خواهد بود.

در محور فیروزکوه نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه و از هشت تا ۲۴ روز شنبه،   از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

همچنین وزارت راه و شهرسازی هفت محور را نیز به دلیل مداخلات جوی مسدود اعلام کرده است. براین اساس محور  رامیان – شاهرود،  شمشک - دیزین، رودبار – قلعه‌گنج، رودبار – کهنوج، فسا – داراب، استهبان – نی‌ریز و محور قدیم ایلام – صالح آباد مسدود خواهند بود.

همچنین وزارت راه و شهرسازی وضعیت تردد در ۲۴ ساعت گذشته جاده‌های کشور را اعلام کرده که بر این اساس میزان ترددها در قیاس با مدت مشابه روز گذشته ۰.۴ درصد کاهش یافته است.

بر این اساس آزادراه قزوین به کرج با ثبت ۱۴۱ هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده کشور بوده است.

پس از آن آزادراه‌هایکرج به تهران، کرج به قزوین، تهران به کرج وتهران به پاکدشت قرار دارند و راه‌های ارتباطی پایتخت با قم، ساوه و شهریار در رتبه‌های بعدی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی