English

رئیس اتاق بازرگانی ایران:

دستیابی به تولید ملی شکر در وضعیت نامتعارف اقتصادی نشانگر همکاری دست اندرکاران است

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: دستیابی به این رکورد بالا در تولید شکر در کشور با توجه به شرایط کمبود آب که مایع اصلی تولید این محصول بوده، بیانگر آن است که دستیابی به غیر ممکن ها امکان پذیر است.

دستیابی به تولید ملی شکر در وضعیت نامتعارف اقتصادی نشانگر همکاری دست اندرکاران است

به گزارش خبرگزاری موج، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران در مراسم جشن ملی تولید شکر گفت: دستیابی به تولید ملی شکر در وضعیت نامتعارف اقتصادی نشانگر همکاری و همدلی دست اندرکاران و مدیریت منظم و مدون در این حوزه برای رسیدن به این هدف است.

وی اظهار کرد: دستیابی به این رکورد بالا در تولید شکر در کشور با توجه به شرایط کمبود آب که مایع اصلی تولید این محصول بوده، بیانگر آن است که دستیابی به غیر ممکن ها امکان پذیر است.

رئیس اتاق ایران بیان کرد: کشور ما در صنایع غذایی همانند شیرخفته ای بوده که اگر بیدار شود بخش زیادی از سهم بازار جهانی را به خود اختصاص خواهد داد که البته تأمین منابع آبی نقش تأثیرگذاری را در این امر خواهد داشت‌.

شافعی عنوان کرد: افزایش تولید شکر طی سال های گذشته و دستیابی به رکوردی که در تاریخ این صنعت بی سابقه است، باید به طور‌ جدی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته تا در دیگر بخش های کشاورزی استفاده  شود.

وی همچنین افزود: امیدوارم تا این روند روبه رشد در دولت پیش رو هم ادامه دار و در مسیر شکوفایی بیش از پیش قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه