English

تغییر و تحولات مدیریتی در سازمان بورس

امروز رئیس سازمان بورس در حکمی سعید فلاح پور را به عنوان معاونت اجرایی این سازمان منصوب کرد. پیش از این، احمد عراقچی این سمت را بر عهده داشت.

تغییر و تحولات مدیریتی در سازمان بورس

به گزارش خبرگزاری موج، به تازگی پس از دعوت بانک مرکزی از سید احمد عراقچی برای حضور در این نهاد پولی، وی از سمت خود استعفا داد. او سابقا معاونت اجرایی سازمان بورس را بر عهده داشت. پس از این استعفا، امروز با حکم رئیس سازمان بورس، سعید فلاح پور معاونت اجرایی سازمان بورس را بر عهده گرفت.

فلاح پور دکترای مدیریت مالی دارد و هم اکنون استادیار و عضو هیات علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است. او سابقا ریاست مرکز پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی سازمان بورس و اوراق بهادار را بر عهده داشته است.

در پی این تغییر و تحولات و با توجه به حضور عراقچی در بانک مرکزی، شورای عالی بورس، جعفر جمالی معاون حقوقی سازمان بورس را به عنوان عضو جدید هیأت مدیره این سازمان منصوب کرده است.

در حکم شاپور محمدی برای فلاح پور آمده است:« نظر به تعهد، تخصص و دانش جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاونت اجرایی منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اصول قانون مداری و دستیابی به اهداف سازمان بورس و اوراق بهادار و اعتلای بازار سرمایه کشور در انجام امور محوله موفق باشید.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه