English

رییس اتاق اصناف:

اصناف مناسب ترین بستر برای فارغ التحصسلان بیکار و ورود به دنیای کارآفرینی است

علی فاضلی، در نشست مشترک استانداران و اعضای شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: تلاش کردیم که از آفت بخشی نگری دوری کنیم مجموعه اتاقهای کشور (اتاق اصناف تعاون و بازرگانی) با تاسیس دبیرخانه ای در اداره امور تدبیر کرده اند.

اصناف مناسب ترین بستر برای فارغ التحصسلان بیکار و ورود به دنیای کارآفرینی است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، علی فاضلی، در نشست مشترک استانداران و اعضای شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: تلاش کردیم که از آفت بخشی نگری دوری کنیم مجموعه اتاقهای کشور (اتاق اصناف تعاون و بازرگانی) با تاسیس دبیرخانه ای در اداره امور تدبیر کرده اند.

فاضلی اظهار کرد: بزرگترین فرصت در 4 سال گذشته تدبیر سند اقتصاد مقاومتی است و البته توجه به مطالبات رهبر انقلاب در اجرای این مفاد باید مورد توجه قرار گیرد اجرای سه میلیون بنگاه صنفی در 4 سال گذشته از اهم اقدامات مهم در این دولت بوده است.

وی اظهار کرد: مجموعه 3 اتاق موجود در کشور هزار و 15 راهکار را برای اقتصاد مقاومتی به سه قوه اعلام کردند و برای ضمانت اجرای آنها 9 اولویت را با محوریت بخش خصوصی و تغییر برخی راهکارها عنوان کردند.

وی با اشاره به صدور 8 حکم توسعه ای برای اصناف اظهار کرد: این احکام مورد استقبال واقع نشد و البته جای تاسف دارد.

وی اظهار کرد: برای استفاده از ظرفیت اصناف باید تصمیم جدی گرفته شود 25 درصد اشتغال کشور در مجموع اصناف کشور است و 24 میلیون نفوذ جمعیت در این مجموعه مدیریت می شوند اصناف در سراسر کشور به صورت متناسب با ظرفیت هر منطقه هستند و هر ظرفیتی را که دولت در اصناف ایجاد کند به سرعت در جامعه حفظ می شود.

فاضلی اظهار کرد: اصناف عملا می توانند در توسعه متوازن در کشور اثرگذار باشند اصناف بیشترین تعامل را با جامعه دارند و اگر رونق آنها حفظ شود به سرعت به مردم منتقل می شود اصناف با کمترین سرمایه می توانند ایجاد شغل کنند و مشکل بیکاری را با اختصاص بنگاههای متوسط و کوچک حل کنند.

وی اظهار کرد: 1800 و 59 شغل در اصناف وجود دارد اصناف مناسب ترین بستر برای فارغ التحصیلان بیکار و ورود به دنیای کارآفرینی هستند بکارگیری اتاق اصناف در شهرها و شهرستانها باید مورد توجه قرار گیرد تقاضای من بکارگیری اتاق اصناف در ایجاد اشتغال است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه